Jeg er ret ny hvad angår regnskab, og er blevet ret træt af at skulle bogføre hver enkelt lille kvittering fra Facebook for min annoncering derpå. Derfor tænker jeg - siden det jo alligevel ligger under samme kategori og er samme udgift modtager - om det er muligt (og lovligt) at ligge en måneds kvitteringer fra Facebook annoncering under samme bilag ?? Bare mere for de sender jo en masse på nogle små beløb - havde ellers været rart med bare én pr. måned :) - Det jeg har i tankerne, er så at ligge alle kvitteringer i mapper efter måned, og så give mappen sit eget bilagsnr.
Det ville nemlig letteliggøre det hele en del! :)
Håber på nogle konstruktive svar, og på forhånd tusind tak fordi i tager jer tiden til at hjælpe mig.
Ja det er lovligt. Godt nok siger bogføringsloven man skal bogføre så hurtigt som muligt eller noget tilsvarende, men med mange små regninger fra samme så ville samme måned ikke skabe problem
Det afgørende er, at du til grund for bilaget har samlet alle de underbilag det kan være.
Man kan sagtens slå mange udgifter til samme konto sammen, f.eks hæfte 10 boghanderler bonner sammen og bogføre samlet som en bogføring, bare bilagene er med
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER