Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener man på banner-reklame på et websitet. Og er der begrænsninger?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Generalt kan jeg kun bekræfte hvad der er blevet sagt, man skal finde et affiliate program som passer til ens målgruppe. Har du en hjemmeside om alle dine fantastiske rejser så vil det være en god ide at tilføje nogle bannere fra rejsehjemmesider. Men det som virker aller bedst er tekst links, det kan være at du skriver en lille historie om rejsebureauet som du brugte til den seneste rejse og så tiløjer affiliate linket i teksten. Eks. ”Du kan også opleve dette fantastiske land med X rejsebureau".

John J
mht handel gennem egne links ville jeg læste faq på hvert af de programmer som du udbyder. Jeg har arbejdet som affiliate manager inden for tøj, hoteller, bookmaker og kredit firma som tilbyder hjælp til folk som er ved at gå konkurs. Stortset alt har været rettet mod Storbritannien. Hos bookermakeren og kredit firmaet ville vi ikke have at folk bruger deres egen banner til at lave en handel. Men som jesperFG  siger så kan det være svært at holde øje med, dog er spørgsmålet om det er værd at risikere at blive smidt af en program hvor man laver gode leads!

bamsefar
Hvad kan man tjene på 3-4 millioner visninger? Det er svært at sige, det kommer an på hvor godt du kan konvetere dine kliks og hvor mange der klikker på din banner eller tekst links. Men jeg har haft affiliates som har lavet et par tusind pund per måned på deres spilleside gennerm det program som jeg arbejdet for og de har så også arbejdet sammen med andre bookmakere.

Dog kan du tjene gode penge inden for din branche, nogle bookmakere giver typisk omkring £20 i CPA for en ny kunde som spiller for eks £20 eller mere. Dog giver nogle nogle bookmakere helt op til £50, ellers kan du også lave revenue share på mellem 30-50%. 

Hvis du skal have noget hjælp med at indificere de forsklellige netværk som kunne være gode for din side, så skriv en email til mig. Jeg vil også gerne komme med forslag til hvordan du kunne implementere det med dit produkt.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)