Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffer jeg en leverandør?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg tænker på ag starte min egen virksomhed. Har købt domæne navnet som er i-cables.dk jeg vil sælge oplader til iPhone/iPad og andre accessories. Men hvordan finder jeg en leverandør?
Og hvordan laver jeg hjemmesiden?

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 09:47

Hej

Det lyder som om du har fået en ide (jeg vil sælge opladere), hvorefter du har købt et domænenavn. Jeg kan ikke læse mig til, at du har foretaget dig andet.

Har du lavet en forretningsplan, så du har et overblik over, hvad du vil opnå ?
Har du lavet et opstartsbudget, og har du nogle midler at kaste efter projektet ?
Vil du gå efter kvalitetsopladere, eller efter det billigste du kan få fat i ? (meget vigtigt, for at kunne svare på, hvor du finder en forhandler).
Vil du selv investere i et varelager, eller måske kigge på Dropshipping ?
Er du skrap på en pc, så du selv vil lære at lave hjemmesider ?
Hvor mange penge vil du eventuelt bruge for at få andre til at lave din hjemmeside?
Hvilke betalingsformer vil du eventuelt tilbyde fra hjemmesiden ?

Der var desværre ingen svar, men gå i gang med at vurdere de enkelte punkter, så vil du kunne spørge mere direkte, og herefter få nogle brugbare svar.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:22

Hej, jeg vil gå efter det billigste jeg kan finde.
Jeg vil købe eget lager, ved ik hvor mange penge jeg vil investere i starten, men det finder jeg ud af med leverandøren.
Jeg vil gerne have en til at lave hjemme siden for mig.

Fra Danmark
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 11:38

Hej Lasse.
Jeg kan forstå på dit indlæg, at du går med tanker om at starte virksomhed op og derfor har brug for en leverandør af tilbehør til smartphones. Jeg er ansat på den koreanske ambassade, og har en del kontakt til leverandører af de produkter du søger.
Jeg vil meget gerne sætte dig i kontakt med dem, eller blot præsentere dig for deres produkter. Så kan du jo afgøre hvorvidt det er noget du finder interessant.

Venligst Henrik Skou.
info@kotra.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:21

Hej Lass

Du kan f.eks. købe dem til attraktive priser på aliexpress.com der har et stort udvalg...tror ikke du kommer til at sælge nok til at købe dem på alibaba, men kig evt på den også.

Prisen på en webshop starter ved ca. 6000kr. (det kan jeg nok få en inder til at sætte op) men ellers er der nedenstående mulighed til fra 100kr. per måned for både shop og hosting, men er ikke sikker på at de accepterer .dk domæner.

https://www.123-reg.co.uk/ecommerce/ecommerce-comparison.shtml

Det er uklart om de sætter det hele op for dig, men de siger at de kan.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)