Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

P-afgift fra pengemaskinen Qpark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået en P-afgift på en normalt 3 timers parkeringsplads med p skiven korrekt indstillet. Og en ugyldigt personalekort på forruden der har været gyldig i 2014 som ikke er gyldigt længere ifølge kortet. Men alligevel får jeg en P-afgift på grund af personalekortet. Fordi der står på tavlen at personaleparkering er forbudt.
Har klaget over det men de siger at de har en aftale med Vejle sygehuset om at kortet også er gyldigt i 2015 og at de har skrevet det på deres Internet siden. Det kan jeg da ikke bruge det til noget. Hvor skulle jeg vide det. ?
Det burde da stå på parkerings pladsens tavle at personalekortene fra 2014 også er gyldigt i 2015.
De har vist ingen gang råd til at lave nogle nye P tilladelser.

Skal jeg tage kampen? Kan det betale sig ?

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 18:09

Osman-A:
Skal jeg tage kampen? Kan det betale sig ?

Nej. Ikke hvis du er personale og har parkeret på et område forbeholdt besøgende

Det er forståeligt nok at du er ærgerlig, men uanset personalekortets gyldighed eller ej, ændrer det jo ikke på at reglen for parkering er brudt. Uden personalekort kunne de måske ikke opdage det, - men reglen er stadig brudt. Havde du et privat ærinde, eller er du ikke ansat, skulle personalekortet være fjernet på samme måde som man f.eks heller ikke må benytte et handicapskilt hvis ikke den handicappede er med. 

Så du har en tabersag.

Tilmeldt 16. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:37

Så gyldighedsdatoen har ikke nogen betydning. Om man så en anden dag parkerer i en personale parkering. Så vil de måske bruge gyldighedsdatoen og kræve p-afgift igen :(

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 20:34

Osman-A

Når du parkerer på det område som Q-park administrerer, accepterer du DERES regler, eller får en afgift. Simple as that! Ellers finder du et andet sted at parkere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)