Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du deltage i iværksætterundersøgelsen?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Jeg skal skrive om "Iværksætteri i Danmark" i min 3. års opgave i gym.

I den forbindelse skal jeg bruge nogle informationer, at arbejde med, så jeg håber at jeg kan få mange af jer til at udfylde et lille spørgeskema for mig.

Det tager ca. 5 min.

Hele besvarelsen foregår selvfølgelig anonymt, men efter som biblioteket kun kunne finde en bog til mig om emnet (Martin Thorborg - Iværksætter til jeg dørBig Smile), så må jeg jo selv skaffe mig noget stuf.

Se undersøgelsen på linket herunder
http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=pbxyNOTGbqY4Hq8souPE8Q_3d_3d

Jeg håber virkeligt at I vil hjælpe mig med dette, og I må gerne tippe alle jeres iværksætterkontakter om denne undersøgelse, da jo flere svar jeg får, jo mere præcist kan jeg konkludere på analysen

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:40

NickN:

Hejsa Aminoer

I den forbindelse skal jeg bruge nogle informationer, at arbejde med, så jeg håber at jeg kan få mange af jer til at udfylde et lille spørgeskema for mig.

Det tager ca. 5 min.

Hele besvarelsen foregår selvfølgelig anonymt, men efter som biblioteket kun kunne finde en bog til mig om emnet (Martin Thorborg - Iværksætter til jeg dørBig Smile), så må jeg jo selv skaffe mig noget stuf.

Jeg håber virkeligt at I vil hjælpe mig med dette, og I må gerne tippe alle jeres iværksætterkontakter om denne undersøgelse, da jo flere svar jeg får, jo mere præcist kan jeg konkludere på analysen

Jeg ville meget gerne hjælpe. Men jeg mangler svarmuligheder der passer. Har du fået mange svar?

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:43

Så fik du lige nogle svar herfra, selvom det godt nok kun var for den ene af virksomhederne.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 23:46

Laurvigen:

NickN:

Hejsa Aminoer

Det tager ca. 5 min.

Jeg ville meget gerne hjælpe. Men jeg mangler svarmuligheder der passer. Har du fået mange svar?

Hvor mener du ikke der er passende svar muligheder? Jeg mener selv jeg har prøvet at gardere mig mod de fleste situationer, men har jeg overset noget?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 06:48

den snupper jeg også lige med inden jeg skal afsted..

Mvh Mads..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:47

Hej Nick

Til info. vil jeg sige at du (ihverfald fra min side) får et misvisende svar på side 1 i sprørgsmålet hvor gammel virksomeheden nåede at blive hvis man har startet flere virksomheder op. Jeg kunne ihvertfald ikke komme videre før jeg havde skrevet, for mig et misvisende svarSmile 

Jeg valgte at skrive 0, da jeg kun er iværksætter i denne virksomhed jeg driver nu. Jeg har været selvstændig de sidste 17 år. men det var i en virksomhed som jeg ikke selv startede. Håber du kan bruge mit svar i det spørgsmål.

Super duper go weekend og pøj pøj med opgavenWink

Sanne

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:48

Så er jeg også med :-)

I feltet med hvilken branche man er i mangler Grossist måske? Og evt mulighed for at krydse flere svar af, vi ar fx både internethandel, grossist (eller anden virksomhed) og produktion... Så jeg krysede bare i internethandel, da det er der vi bruger flest kræfter i øjeblikket

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:58

Du har også fået et svar fra mig. Held og lykke med projektet.

Hilsen Louise E 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 22:17

Jeg takker for alle jer som allerede har besvaret spørgeskemaet.

Men der er langt fra tilstrækkelige besvarelser på spørgeskemaet.

Har I evt. nogle forslag til hvordan jeg får mere opmærksomhed til min undersøgelse?
I er selvfølgelig velkommen til at sende linket til alle jeres kontakter:)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:36

Så fik jeg også svaret. Held og lykke med opgaven!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)