Hej! Jeg har de sidste par måneder eksperimenteret lidt med at bygge egne hjemmesider, såvel som at købe dem fra sider såsom flippa.com. Mit første spørgsmål er dermed om min plan i forhold til hvordan jeg beskatter adsense indtægten er korrekt? Mit andet spørgsmål er hvordan jeg skal bære mig ad i forhold til skat/moms når jeg nu begiver mig ud i at sælge hjemmesiderne igen? Og ville det i den forbindelse være bedre og eller nødvendigt at stifte en enkeltmandsvirksomhed? Jeg har igennem hele perioden arkiveret alle papirer og emails omkring indtægter/udgifter osv. Og ført et regnskab i excel, jeg har dog ikke skænket moms en tanke før nu da jeg her på amino kunne læse mig til at adsense ikke er momspligtigt. Edit: Lige et ekstra spørgsmål, hvad er godtaget som bilag? Jeg har for de fleste af mine transaktioner både en email kvittering fra paypal, kontoudtog, og kontooversigt fra paypal. Kan alle disse 3 hver for sig udgøre god nok dokumentation? Tak på forhånd, alt hjælp/råd er meget velkomment og accepteres med kyshånd Mvh Mads |
Hjemmeside salg/køb - moms, skat og regnskab
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)