Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser for annoncering på annoncenetværk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nogen der ved hvor de forskellige annoncenetværk ligger prismæssigt? Jeg er godt klar over, at man betaler CPA f.eks. 12 kr. så har de xx% / xx% split som man kalder det, men hvad er opstartsgebyret mm? 

På forhånd tak

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra KBH
Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:08

Normalt betaler man ikke noget opstartsgebyr og jeg har ikke gjort det hos b2b, euroads, mmmedier, adfair, advertising, adpepper etc. Der er enkelte der vil have startgebyr eller upfront betaling og min erfaring er at det er også dem der kan have problemer med at levere.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 22:02

Tak for svaret.

Kan du nævne hvilke der ikke ønsker dette startgebyr, eller upfront betaling? Og hvilket min. budget forventer de?

På forhånd tak 

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra KBH
Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:22

b2b, euroads, mmmedier, adfair, advertising, adpepper, mikkelsenmedia har jeg ikke skulle betale noget opstartsgybeyr til. Min. budget ved jeg ikke, det kan variere meget efter hvad man sælger, men prøv at ringe til dem.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:29

Tradedoubler har et opstartsgebyr mener jeg, men er heller ikke nær så succesfuld som de andre netværk, som lasse nævner

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:09

Jeg vil klart anbefale Mikkelsen media - /www.mikkelsenmedia.dk 

De er meget lette at tale med, og du kan starte med at bestille et meget lille antal klik for så at udvide kampagnen hvis det bliver en succes.  

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)