Hej Amalie,
Du får lige 5 hurtige:
Åbningstilbudet på 10%:
Det er fint med et åbningstilbud, men i burde trække rabatten fra på alle produkter. Hvis kunderne ikke læser jeres forside først, men kommer direkte ind på produktet er det ikke på tilbud. Det vil være synd at miste kunden, pga de ikke har set forsiden. Få smidt nogle gode FØR og NU priser på, så kunden rigtig kan blive fristet.
Bestil Knap
Jeg kan ikke rigtig finde Bestil Knappen når jeg har valgt en størrelse, er den helt forsvundet? Det bliver ihvertfald svært hvis man ikke kan lægge produktet i kurven.
Forsiden
Når kunden lander på din forside bruger de 2-3 sekunder på at beslutte sig om det er værd at fortsætte på siden.
Jeg syntes du skal sætte meget mere smæk på din forside. Få jeres bestsellers på tilbud evt med en countdowntimer, så kunden virkelig får noget værdi. Det driver dem ind i jeres webshop og de begynder automatisk at surfere rundt.
Få installeret Google Analytics og holde øje med hvor mange der bouncer (Antallet af personer der forlader siden med det samme) og prøv med forskellige tiltag. Tilbudsprodukter, Bestsellers og produkter i knald farver er ofte noget der leder kunderne videre.
Returret
En af de vigtigste parameter i en tøjbutik på nettet er returretten. De er en række undersøgelser derude der peger på at returretten er langt vigtigere end prisen, når en kunde shopper. Jeg vil nok få sat en fakta boks som er syng, der kort beskriver returretten på jeres webshop.
Fragtpriser
Jeg vil også få tilføjet hvor hurtigt leveringstid i har på produktet og prisen hertil.
Det var blot lige de hurtige jeg kunne finde, giv den gas!