Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af spilfirma som umyndig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 11. Jun 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er. Jeg arbejder på et spil sammen med nogle gutter og vi har snakket om at starte et firma men vi valgte at vente fordi det er for besværligt som umyndig. Vi er nu stødt på det problem at der er noget software vi skal bruge som man skal være registreret spiludvikler/firma for at få adgang til det. jeg har allerede skrevet ansøgning om at få tilladelse til at åbne enkelmandsvirksomhed Men har ikke fået sendt den endnu. før jeg sender den vil jeg gerne vide hvad der er rigtigt godt at skrive i ansøgning for at øge chancen for at blive godkendt. Så ville jeg også lige vide om det er muligt at hyre dem jeg udvikler spillet sammen med, selvom de er fra udlandet.(Holland, Australien og USA.) .

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:37

du kan læse lidt om ansøgning her - regn 10-16 ugers vente tid - jo mere du kan vise, at der ikke tages risiko og skabes gæld, jo bedre http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

Når du har CVR må du ha honorarlønnede i Holland, Australien, USA osv - og er det personer skal du indberettet honoraret på skat dk - som person unden CPR på deres navn, adresse og fødselsdata - så er det helt lovligt og udgift (fradrag) for dig.

af sted med en ansøgning

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 11. Jun 15
Skrevet kl. 13:00

Nu har mine forældre ombestemt sig og vil ikke sende min ansøgning. De er bange for at firmaet vil gå ud over deres skat, men er det ikke netop det det ikke gør?. Er det ikke min skat det går ud over?.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:27

Jo det påvirker ikke dine forældes skat - det er skat hos dig når du får OK.

Det kan kun påvirke dem, hvis du påfører nogen et tab som du har ansvar for, og du ikke har penge at betale, for så er det dine forældre der hænger på den, men det påvirker ikke deres skat

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 11. Jun 15
Skrevet kl. 13:52

Tak for de hurtige svar. Så må jeg prøve at forklare dem det. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)