I forbindelse med en rejse til USA i januarmåned, hvor vi bl.a. skal lave en hel del indhold til magasinet YoungInc, vil jeg høre om der er nogen der kan nævne nogle sjove/spændende/interessante virksomheder i Californien. Det må gerne være små virksomheder, mellemstore virksomheder eller kæmpe koncerner. Planen er at tage rundt til de bedste og lave nogle fede reportager som kommer med i apriludgaven (2008).
Vi flyver formentlig til San Fransisco hvorfra vi kører til LA, så hvis virksomhederne ligger på den rute ville det være klasse!
Vi har stort set en aftale på plads med Ole Henriksen i LA, så det glæder vi os til.
Hvis det skal være lidt dansk inspireret, så prøv at få fat i ham som står bag Von Dutch mærket. Jeg kan ikke huske hans navn, men det er en dansk gut.
held og lykke med Ole H... ;-) .. ellers kan I jo fange ham når han besøger sommerhus i DK.... så ham i Liebhaverne igår, hvor han kiggede efter sommerhus (lidt tid siden det er optaget, men han må vel have købt et nu)...
Hvis det skal være lidt dansk inspireret, så prøv at få fat i ham som står bag Von Dutch mærket. Jeg kan ikke huske hans navn, men det er en dansk gut.
Han hedder Tonny Sørensen, og er tidligere verdensmester i Taekwondo - trænede i gladsaxe :)