Jeg startede også selv kun med at bruge 1500 kr på varer jeg købte hjem. Jeg solgt så via Facebook, indtil jeg havde råd til min egen webshop. Det var i øvrigt først da jeg fik dankort betaling, at der kom gan i ordrene.
- Kim -
Tusind tak for dit indlæg. Det giver mig mere blod på tanden. Heldigvis kan jeg selv opsætte webshoppen, men jeg er mere nysgerrig omkring hvordan salget var før dankort og efter? Jeg har ikke råd til Nets, men jeg har råd til Quickpay's standard modul - vil det afhjælpe lidt på det?
Og hvornår var det du gik på dankort? Tænker om tiden har udviklet sig siden, så kunder er blevet mere tryk ved f.eks Mobilepay?
Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.
Før jeg fik Dankort havde jeg kun paypal og kontooverførsel, eller kontant betaling ved fremmøde på min adresse. Der var salget ikke særligt stort. Måske et salg på 5 ordre pr måned. Efter jeg fik Dankort ligger jeg på 30-40 ordre pr måned. Mobilepay må du ikke bruge i den private version, når du driver virksomhed, der skal du have en aftale, som med Dankort, før du lovligt må bruge Mobilepay. Så ingen Mobilepay, uden at betale for det.
Jeg kender intet til Quickpay's modul, og hvad det er for noget. Jeg bruger selv ePay Light med Dankort og Mobilepay.
- Kim -
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Tak fordi du skrev det med mobilepay. Synes ikke jeg havde læst mig til det. Troede ikke det gjorde noget med PMV registrering når nu det er brugt alle steder. Men forståeligt når du skriver det.
Quickpay koster for det billigste abb 49 per måned og 1 kr per transaktion + hvis man vil have mobilepay med: 49kr om måneden og 1kr per transaktion.
Det er selvfølgelig andre løsninger, når og hvis man får mange flere transaktioner, hvor prisen kommer ned på 0,25 per trans. De tager Dankort, Visa, Mastercard etc.
Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.