Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-bog om online-svindel

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere på Amino

Min kammerat er igang med at skrive en E-bog om online svindel, det såkaldte scamming. Den går i dybden med metoder, som scammerne bruger, og giver konkrete metoder til hvordan man kan undgå at blive scammet. Min kammerat har selv været scammer, så han er fuldstændigt inde i tankegangen og den sfære. Det skal dog siges, at min kammerat aldrig har scammet noget økonomisk. Han er gået til det aller sidste punkt hvor han kunne have modtaget store summer af penge, men er så stoppet. Han fortæller mig ikke så meget om sit projekt, og han ønsker heller ikke at stå frem på nuværende tidspunkt her på Amino, selvom han har en bruger :).

Den kan bruges både til store Internetdrevne firmaer, men også private, som vil undgå at blive snydt på Internettet. Jeg har læst et udkast af bogen, og selv synes jeg det smarte ved bogen er, at den fokuserer meget på metode og ikke på konkrete værktøjer. Derfor kan indholdet af denne E-bog videreudvikles af firmaer, som vil undgå svindel.

Mit spørgsmål lyder på, om hvorvidt der er brug for sådan en E-bog. Er det noget "folket" har brug for. Er det noget der vil blive læst af firmaer? Selvfølgelig afhænger det af  bogens kvalitet, men jeg føler bare ikke der er sådan en slags bøger derude.

Bogen fylder ca. 130 sider og koster ca. 200,-

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:44

Hej,

Synes bogen lyder smadder spændende! Der er helt sikkert et markede, så hvorfor ikke? 

Held & Lykke

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 15:46

Fedt! Mit spørgsmål lyder lige så meget på, om du ville betale den givne pris for at læse alt om scamming?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 16:39

jeg tror også der er et marked... men prisen, den er svær at fastsætte... men 199 er nok ikke helt af vejen... han har jo også en masse erfaring som er værdifuld, især fordi han selv har været en scammer...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48

Syntes at det lyder spænden, dog tror jeg at 130 kunne være lidt for meget for private mennesker om emnet. Måske i skulle lave en gratis light udgave som kendes fra E-pusher, derved kunne man som privat person lære lidt mere emnet uden at skulle læse så mange sider.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:54

Jeg kunne være meget intresseret i at læse den bog!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:01

lesP:

Fedt! Mit spørgsmål lyder lige så meget på, om du ville betale den givne pris for at læse alt om scamming?

Uden at kende indhold, forfatter etc. synes jeg egentlig prisen lyder meget fair.

Ideen med en light udgave er bestemt heller ikke tosset.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 18:32

Hej lesP

Det lyder som en god ide - jeg tror skam også godt prisen kunne være højere end 200kr. - naturligvis betinget af at bogen er god.

Oza

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 20:53

Uha. Det er da dejligt med så meget positiv feedback. Det med at lave lightudgaven havde vi slet ikke tænkt på. Det er taget i betragtning. En anden ting vi også gerne ville vide er, om det er noget, som man som firma gerne vil udbygge. Vil man gerne læse den bog for derefter at kunne se alle hullerne i sit system?

Det er nemlig der problemet ligger. Jeg læste idag en artikel i Børsen om hvordan store firmaer afviser privates ideer, fordi de føler, at det ikke er et problem, hvis deres egen afdeling ikke har set problemet.

Hvad er forholdet til dette?

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 15:37

Er der virkelig ikke nogen der har noget at sige til dette?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)