Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har nogle problemer med nogle samarbejdspartnere...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle problemer med nogle samarbejdspartnere... De er søde og rare, og mig bekendt ikke ude på at snyde nogen, men de mister hurtig gnisten.

Kan det være fordi der er mange som ikke helt ved hvor hår det er at starte noget nyt op. Det er nemlig ikke fordi vi mangler ideer. Tværtimod. Men som jeg har læst og hørt flere steder, er betingelsen for at få en god ide ud i livet, er at det er hele 80% af holdet der er afgørende for om man kan få en god idé ud i livet, og kun 20% selve ideen.

Sagt med andre ord, kan man have nok så god en idé, men hvis man ikke har det rette "hold" der kan få ideen ført ud i løbet, er ideen nærmest mislykket.

Er jeg den eneste der har oplevet det herinde?

Og mangler der efter jeres opfattelse viden om hvordan man sammensætter et "hold" der kan eksekvere idéen?

Er rigtig ked at jeg ikke får flere gode ideer ført ud i livet fordi jeg ikke kan finde det rigtige hold til at hjælpe mig og hinanden i fællesskab.

Jeg tvivler på at jeg er den eneste der kender til det problem?

Tilmeldt 31. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror seriøst ikke at en idé er 20%. Jeg har talt med en del investorer, og de kigger nærmest kun på teamet.

Man kan tjene penge på en god udførsel af en dårlig idé, men ikke på en dårlig udførsel af en god idé.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)