Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er gået ind i en lille virksomhed der pt har en hjemmeside lavet for 10 år siden i Frontpage. Vi skal nu til at have een der afspejler dette årtusinde og jeg ved ikke mere om hjemmeside design end hvad jeg har læst mig til i den sidste måneds tid !

Mange muligheder har været oppe at vende og jeg har nu besluttet mig for at Joomla skal være løsningen. Derudover vil jeg selv være så meget inde i teknikken at jeg selv kan vedligeholde indhold og justeringer af teknikken/designet. Der er tale om en ganske almindelig hjemmeside med webshop og de funktioner som nu er almindelig standard i denne tid.

Det jeg søger er altså een der ved lidt mere end jeg selv og som kan hjælpe med:

- Introduktion til Joomla så jeg kommer længere ind i denne verden 
- Hjælp til valg af de rette plugins
- Opsætning af betalingsgateway
- Hosting
- Måske lidt designer tricks / template valg
- Muligvis integration til økonomisystem

Jeg ønsker ad-hoc hjælp således at jeg selv dygtiggøre mig ind i mellem at vi mødes så altså helst et længerevarende samarbejde til den rette pris.

Jeg foretrækker hjælp fra nogen i storkøbenhavnsområdet. Kontakt mig via PM

Mvh Kristian

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:50

Prøv at hive fat i Ronni fra www.redweb.dk - han er god til at hjælpe folk i Joomla herinde på amino.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:31

Har du fundet en løsning? Ellers vil vi meget gerne give et tilbud på opgaven. Se mere på http://www.webmoni.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43

Hej Kristian

Vi har en lille grafisk tegnestue som også har mange erfaringer inden for webløsninger.Vi har leveret til både offentlig og private virksomheder siden 1999. Og vores kunder holder ved os år efter år.
Vi sælger hosting, et meget nemt og billigt CMS system, som kan meget, er gennemtestet på kryds og tværs. Vi kan hjælpe med betalingsgateways osv. Og vi ved meget om grafisk design.

Du er velkommen til at kontakt mig
dorte@visualangels.com - Tel 3115 4698 

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 13:29

Hej Kristian,

Du er velkommen til at ringe for en uforpligtigende snak om mulighederne, Vi har de seneste 5 år hjulpet mange virksomheder med de punkter du efterlyser. Det værer sig enkelte dele eller en samlet løsning.

Du kan finde mere information omkring os på www.togidata.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)