|
Hej Jeg foretrækker hjælp fra nogen i storkøbenhavnsområdet. Kontakt mig via PM |
Prøv at hive fat i Ronni fra www.redweb.dk - han er god til at hjælpe folk i Joomla herinde på amino.
Debat
|
Hej Jeg foretrækker hjælp fra nogen i storkøbenhavnsområdet. Kontakt mig via PM |
|
Prøv at hive fat i Ronni fra www.redweb.dk - han er god til at hjælpe folk i Joomla herinde på amino. |
|
Har du fundet en løsning? Ellers vil vi meget gerne give et tilbud på opgaven. Se mere på http://www.webmoni.dk |
|
Hej Kristian Vi har en lille grafisk tegnestue som også har mange erfaringer inden for webløsninger.Vi har leveret til både offentlig og private virksomheder siden 1999. Og vores kunder holder ved os år efter år. Du er velkommen til at kontakt mig |
|
Hej Kristian, Du er velkommen til at ringe for en uforpligtigende snak om mulighederne, Vi har de seneste 5 år hjulpet mange virksomheder med de punkter du efterlyser. Det værer sig enkelte dele eller en samlet løsning. Du kan finde mere information omkring os på www.togidata.dk |