Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg starte en kiosk?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Betyder det at hvis man gerne vil ha at ens webshop skulle tage imod kredit kort, at man bare skal vise at man har de 50000? Uden at de skal ha noget som helst? 

Fed Alternativ, Nu har jeg ingen erfaring med hvad andre tænker omkring handel online andet end min egen, men tænker lidt at en del folk springer fra at købe noget hvis en webshop ikke tager imod almindelig kredit kort, Men det kunne du måske bedre svarer på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52

Hej FredDK,

Forskellige indløsere har forskellige krav til hvad du skal have/vise ved ansøgning om aftale. Det er rigtigt Nets i visse tilfælde vil se en sikkerhed på X DKK. Du behøver dog sådan set kun Nets, hvis du vil kunne modtage Dankort. Du kan sagtens bare bruge f.eks. Clearhaus sammen med Quickpay og så modtage Visa og Mastercard.

Alternativt kunne du også starte med bare at få dine kunder til at betale over PayPal som hurtigt er sat op. Nogle kunder vil dog måske fravælge din shop da PayPal ikke er så kendt, og der muligvis er mere usikkerhed forbundet med PayPal for enkelte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:53

for det første kræver nets kun garanti for visse typer shops med stor risiko, men for det andet - nej der skal stilles en bankgaranti eller låses penge - men jo det er ikke en omkostning. Det er dog ikke det almindelige, at der kræves den garanti. Bare sørg for korrekt ansøgning + en hjemmeside demo der har kortlogoer og alt korrekt. Det er så også en sikkerhed for kunderne, at nets faktisk laver den kontrol, og dermed er dankort logo også en vis sikkerhed. 80% af al dansk online net handel er via nets, og så mange webshops og kunder tager nok ikke fejl - men for HELT små, KAN det være for dyrt -

Med kiosk priser kan du slet ikke klare dig uden at kunne tage dankort del af visa - det vil være rodet og æde alt for meget af den begrænsede margin - men kiosk er så heller ikke normalt mål for sikkerhedsstillelse, det er ikke der de store svindler/tab ligger - det kan være i fladskærmsTV - hardware IT o.l.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)