Færdige speaks - hvordan skal jeg sælge dem? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino
 

Køb et Amino Sponsorlink

 

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg
 

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Online marketing & salg på webshops & websites "

 

Færdige speaks - hvordan skal jeg sælge dem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 8.656
Fra Haslev
Tilmeldt 26. jul 07
Indlæg ialt: 1.516
SystemAdministrator

Fra Billigt Speak, Uforklarbar
Skrevet 03-06-2015 kl. 09:37

Jeg lavede for et halvt års tid siden de her færdige speakpakker til telefonsvareren (se linket), og jeg har ikke solgt en eneste af dem (okay, én enkelt med stor rabat). Det var en af de der "jeg prøver det sgu"-ideer, og så har jeg ikke fået gjort mere ved det. Og de har altså (sjovt nok ;-)) ikke solgt sig selv.

Så nu kunne jeg tænke mig at gøre noget ved det. Men hvad? 

Hvad tænker du om dem? Er der overhovedet nogen der vil have en telefonsvarer uden firmanavn? Er prisen rigtig (det halve af et tilpasset speak og noget billigere end de speaks Firmafon f.eks. tilbyder deres kunder)? Er der for meget gør det selv-arbejde ved det? Skal der en se-her-hvor-nemt-det-er-video på? 

Kom frisk med ideer og kommentarer.

Venlig hilsen

Anja

Amino-karma 2.970
Tilmeldt 12. aug 11
Indlæg ialt: 370

Dukkemageren
Skrevet 03-06-2015 kl. 10:43

Hej Anja

Jeg har med fornøjelse fulgt dig, læst din bog om et helt andet emne, og nu vil jeg gerne bidrage med lidt af min erfaring.

1)

Kunderne ved jo godt hvor de har ringet hen, og man mister jo ingen kunder ved at forvirre dem der har ringet forkert :-)

Så jeg tror godt at man vil have en telefonsvarer uden navn når man som det fremgår af pakkerne har flere muligheder. Hvilket leder til punkt to.

2)

Udmærkede links du giver til "gør det selv" software (tak for det) - men når man nu er på linket og skal navigere rundt her alligevel, så frister det jo den sparsommelige at lave sin egen løsning. Kommer man for godt igang, ender man jo også helt at glemme hvorfor man tjekkede linket i første omgang :-)

Mine råd:

En "how to do" video med en video hvor man kun har optaget selve funktionen i softwaren som en appetizers til hvor nemt det er, - alternativt en animeret video.

Så en call to action knap.

Har det ikke overbevist, bruger du så billeder fra din instruktions Pdf* som reklame og eksempel, så at kunden bliver bestyrket i at, det jo er nemt nok.

Så en call to action knap.

*Når man har købet speaket, får kunden en Pdf med links og forklarende skærmbilleder af de instruktioner man skal følge. Ikke alle arbejder i samme tempo og ikke alle forstår at følge en video.

Jeg ville også foreslå, at du til en start kun udbyder en pakke. Det er nemmere at pushe og forklare, og når så bolden ruller og du har fået noget mere erfaring omkring kundernes tilbagemeldinger, - så kan du også bedre tilrette produktet. Og hvem ved - måske kommer der noget nyt ud af det.

Held og lykke med det hele.

/Michael

Amino-karma 11.811
Tilmeldt 15. maj 12
Indlæg ialt: 2.453

Fru Hartmann
Skrevet 03-06-2015 kl. 10:52

Ideen er god nok. MEN jeg tror personligt at en telefonsvarer, uden firmanavn nævnt, er no go.

Kan se at du også tilbyder personligt tilpasset, og det vil nok være mere relevant for de fleste.

Tænk på når du selv ringer til nogen, om det så er en person eller et firma. 

Man forventer at den der tager telefonen også præsenterer sig enten med firma- eller personnavn, eller mest normat; begge.

Alle vil jo gerne lige vide at de nu også har ringet til rette nummer. 

Tro mig, min mands firma har et nummer, som ligger meget tæt op ad et nummer til et advokatfirma - og der er ikke tal på hvor mange gange der er blevet henvist til det rigtige nummer når den undrende person i telefonen hører at det er xxxx-firma (jeg vil ikke reklamere mere end højst nødvendigt Big Smile).

Flink Fakta Frue =^..^=

Medhjælpende Webmoster i Husbonds firma

Amino-karma 8.656
Fra Haslev
Tilmeldt 26. jul 07
Indlæg ialt: 1.516
SystemAdministrator
Anja Lysholm
Fra Billigt Speak, Uforklarbar
Skrevet 04-06-2015 kl. 15:42

Tak for jeres gode input :-)

~
Anja

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed
 
E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :