Hej med jer. Her sidder der en kommende selvstændig med masser af planer, en konkret businessplan kunder ommm. Jeg er i fuld gang med at skaffe arbejde og forventer en flyvende start i januar hvor jeg starter op. Jeg har kun ét problem som det ser ud lige nu - Jeg mangler det rette firmanavn, hvilket jeg ikke har fokuseret på før nu. Sagen er den at jeg opretter min egen virksomhed pr. 1/1-2008 og denne virksomhed skal yde konsulentydelser i form af ressourcer til andre virksomheder. Jeg kommer hovedsageligt til at beskæftige mig med ting som
Jeg vil ikke ligge mig fast på et bestemt fag da jeg er en driftig mand med mange gode ideér, så det skal være et firmanavn som fænger, kan anvendes internationalt/globalt og kunne dække over eks investeringsejendomme i spanien eller noget helt tredie. Jeg håber der kommer en masse forslag da jeg ikke selv har været så kreativ endnu... www.xxx.com må helst ikke være taget. Jeg har selv gået med tankerne om eks.: extended ressource forkortet exres eller samme med global foran. Da jeg skal til at lave min registrering hos told og skat håber jeg snarrest at høre fra netop dig.
Venlig Hilsen Jesper Rungsted Rodriguez |
Hælp til Firmanavn
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)