Hejsa Som overskriften siger, hvad gør man når man rammer muren? Jeg har så travlt på mit daglige job at jeg ikke rigtig har fokus på mit iværksætteri. der er masser af ideer, men jeg mangler i den grad fokus.
Jeg har ind til videre fulægt en regel der hedder noget i denne stil "hvis ideen stadig er god efter et halvt år går jeg videre med den". det har reduceret antallet af brugbare ideer til et par stykker om ugen. Men jeg kan ikke samle mig om at realisere dem.
Jeg er egentlig ikke ude på at kvitte mit dagjob som lærer, til trods for alle de tæv vi får i medierne synes jeg stadig det er et godt og inspirerende job, men lønnen sucks.
Min hjemmeside er kedelig og til trods for mange gode ideer til at gøre den spændende så har jeg virkelig svært ved at tage mig sammen selv om jeg tilbringer timer nok for computeren. Der er lige pludselig mange 7-kabaler der skal lægges og kaffe der skal brygges.
Jeg mangler bl.a. noget Dankort betaling på siden, det ved jeg at jeg ahr set en tråd eller to om herinde, men jeg kan ikke huske hvor (der er flere dårlige undskyldninger hvor den kom fra
Jeg har også et par andre projekter på beding, men det er lige pludselig blevet meget mere spændende at rette blækregning (tro det eller lad være) end det er at lave hjemmesider.
Hvad gør I andre når I ikke lige kan samle jer? eller jeg virkelig den eneste der går død i tingene?
Det handler ikke om at jeg ikke gider arbejde hårdt for succes, det handler heller ikke om at jeg ikke har ideerne, men jeg mangler overskudet.
Gode råd og los i r.... ønskes
MVH
Nicholas |
Dato: 2/12/2006 8:35:27 PM Forfatter:Nicholas JensenGode råd og los i r.... ønskes
De (los i r****) gives bedst af en partner, tror du ikke at det er sådan en du mangler? En du kan snakke tingene igennem med, en der giver mulighed for at der bliver lagt flere timer i det og en der supplere dine kompetancer :)