Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor må man bygge en stor festsal?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Mayil Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg søger et sted, hvor man kan bygge et stort festsal til omkring 500 mennesker. 

Mit spørgsmål er, hvor må man bygge sådan et? Fritidsgrund, helårsgrund, erhvervsgrund? 

De fleste steder, hvor jeg fandt en erhvervs står der f.eks. 

"Ifølge bestemmelserne i Lokalplan nr. 1056 for Vejle Kommune må området kun anvendes til erhvervsformål inden for klasse 1-6 af regional betydning med særlige transportbehov, som fx. transport- og logistikvirksomhed, fremstillings-, lager- og værkstedsvirksomhed, engroshandel, håndværks- og servicevirksomhed og tilknyttet administration. Området skal fortrinsvist anvendes til erhverv med behov for større udendørs oplag." 

Hvis jeg forstår rigtigt, må jeg ikke bygge her? Eller er jeg forkert på den? 

Håber nogen kan svare mig. :)

Hilsen 
Suhilan 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:56

Hej.

Grib fat i Teknisk Forvaltning i den Kommune hvor det skal være, de kan hjælpe dig videre.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 6. May 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Mayil Skrevet kl. 12:56

Mange tak for dit svar Michael :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit gæt er, at det er vanskeligt at finde en lokalplan, som tillader sådant byggeri på forhånd. Mit gæt er, at du nok render ind i, at der skal laves en lokalplan, som tillader dit byggeri - medmindre kommunen er rigtig meget interesseret i, at du opfører byggeriet i deres kommune, så vil de nok, som minimum forlange at du kommer med et lokalplanforslag. Dvs. du kommer ikke uden om en tæt dialog med kommunens plan og bygningsmyndigheder - Det er selvfølgeligt fint at stikke fingeren i jorden hos kommunen, om de overhovedet er positivt stemt for sådant projekt inden du investerer i rådgivere - men hvis projektet skal gennemføres til ende, er mit gæt, at du skal have fat i nogle folk, som har erfaring med både det planmæssige som dette byggemæssigt. Men spændende lyder det. Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)