Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EL Biler i Danmark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

Jeg har igennem længere tid gået med idé en omkring elbiler i Danmark og da jeg til daglig færdes i energi sektoren kan jeg se et stort pottentiale i fremtiden.. Udvalget er lille og med den fremskridt producenterne gør.. Tror jeg det er et spørgsmål om tid..

 Er der nogen som har samme idéer.. så lad mig høre !

 Mvh

 Maha

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maha

Jeg har lavet noget opsøgende arbejde for at finde ud af hvordan man anskaffer sig en elbil, og det viser sig at det er praktisk talt umuligt i Danmark, med mindre det er hybrid biler.

Jeg tror virkelig du har fat i noget, da man måske også kunne forvente et kommende politisk udspil med endnu større fordele ved køb af elbiler, ud over dem der allerede er. 
Folk vil i den kommende tid ændre holdning, og være intresseret i at gøre noget personligt for at mindske co2 udslippet. Indtil videre har folk bare sagt at de ville.

Jeg tror du har fuldstændig ret i at det er et spørgsmål om tid før der vil opstå en kæmpe efterspørgsel.
Lige meget hvad må du gerne sætte mig på i en evt nyhedsmail, for det bedste bud jeg fandt var en norsk importør.
Og jeg er meget intresseret i en elbil

 

 

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

maha:

 

Hej

Jeg har igennem længere tid gået med idé en omkring elbiler i Danmark og da jeg til daglig færdes i energi sektoren kan jeg se et stort pottentiale i fremtiden.. Udvalget er lille og med den fremskridt producenterne gør.. Tror jeg det er et spørgsmål om tid..

 Er der nogen som har samme idéer.. så lad mig høre !

 Mvh

 Maha

Tag et kig på http://www.elektromotive.com/pdf/Elektromotive_Leaflet.pdf 

Jeg kender dem der har udviklet systemet og ved at det er klar og der enddog er skrevet kontrakt med to større byer i England. Så lidt af en succes.

Så en start kunne jo være at tale med dem om Danmark/Skandinavien?

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Jeg har stødt på den norske importør og jeg har også været i en kort dialog med producenten som kommer fra Indien.. Jeg sys bare deres biler mangler lidt både i hastighed og distance.. Men de har stor succes i europærisk storby.. Så måske jeg er for kristisk !

Hvad ville dine krav være til bilen.. distance, hastighed og pris ?

Mvh

Max Hansen

Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

Ideen er faktisk ret god... Det ser ud som om de har et gennemtænkt produkt..

Har du en kontaktperson ?

Super spændene..

Mvh

Max Hansen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

maha:

Hvad ville dine krav være til bilen.. distance, hastighed og pris ?

Jeg ville faktsik ikke have så høje krav til bilen, da den skal bruges udelukkende som bybil.

Dvs 60-70 km på en opladning og en 100 km/t

Jeg ved at den norske Think snart kommer på det danske marked til omkring 182.000 kr

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)