Hej alle jeg er nystartet designer ( har indtil videre kun 5 kjoler ) og har kun min egen private økonomi at bruge på det. jeg blev ringet op , mens jeg var ved at male min lejlighed og hørte derfor kun efter med et halvt øre, af en pige der sagde at de manglede info om min virksomhed. det har jeg prøvet før fra google og blev derfor ikke mistænkelig bl.a fordi hun på intet tidspunkt af samtalen sagde at hun ønskede at sælge mig noget. jeg forklarede at jeg havde en hjemmeside ( hjemmelavet efter betalt skabelon ) der drukner på nettet og at jeg havde opsagt den og ikke vidste hvornår jeg evt. kom på miinto så jeg har ikke brug for deres produkt. jeg opdagede pludselig at jeg var ved at komme for sent til et møde og sagde at jeg måtte afbryde men hun blev ved med at tale mens jeg løb rundt og pakkede mine ting. 3 gange sagde jeg farvel og til sidst sagde hun at jeg skulle være klar over at jeg blev optaget på bånd og at det kostede 3500 kr. jeg blev helt konfus men havde ikke tid til at tale længere så jeg tænkte at jeg kunne sende en mail og annullere ordren senere. det viser sig nu at det kan man ikke og at det er helt lovligt at ringe til en virksomhed og uden at fortælle at man ønsker at sælge noget , sende en regning ...... hvor usmageligt ! er der nogen der ved hvad man kan gøre for at slippe ud af dette ? jeg nægter at lade mig fuppe ! på forhånd tak nasus |
Lyder det ikke som et 'fjern salg' og den slags er der da 14 dages fortrydelsesret på?