Hej Amino'er Jeg er desværre løbet ind i min 1. kedelige sag, med en kunde som ikke betaler (og så er det endda èn jeg har truffet hér på Amino - SURT!!!! - Tror blot jeg har været yderst uheldig, - da jeg ellers altid kun møder søde mennesker hérinde ????). Efter gentagne rykkere har jeg valgt at sende sagen til inkasso. Jeg overvejer at benytte firmaet www.skankred.dk - Er der nogen af Jer som kender dette firma, og forhåbentligt kan fortælle noget godt og positivt om dem? Eller har I andre gode idéer til, hvem jeg evt. kan tage kontakt til, som er ekstra gode til at "kradse" penge ind??
På forhånd mange tak...
Mange hilsner fra en fortvivlet grafiker Anette Lykke |
Inkasso - Skankred?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Grafisk Design www.algrafisk.dk
|
Hej Anette. Jeg har brugt NODECO A/S og fået rigtig god og proff behandling af dem.. Du finder dem her http://www.nodeco.dk/flx/forside/ Mvh Mads.. |
Hej, Jeg har brugt Forum Advokaterne - her har jeg tegnet et "Inkasso-abonnement", som giver mig ubegrænset oprettelser af inkassosager samt 2 timers advokatbistand i et helt år. Jeg har givet 2.000,- ex. moms for et helt år. Jeg har nemlig også haft min første kedelige sag - den er sendt til Inkasso og jeg afventer nu om kunden vælger at betale, eller om vi skal videre i retten. I så fald er der en fast udgift på 995,- kr. |
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)