Hermed en update til alle de hot shot networkere, som måske stadig kigger lidt på Agel. Desuden er det meget lang tid siden, at jeg har skrevet et indlæg på Amino. Som I er bekendt med, så kan det være turbulent at startet et nyt firma i Danmark, og Agel har ikke været nogen undtagelse. Heldigvis har Agels ledelse været med villige til at lytte efter, og det lader nu til, at alle vores bønner er blevet hørt.
Så meget tyder altså på, at vi går en rigtig spændende tid imøde. Agel er rundet 15.000 team medlemmer i EU, og har fået sin første Diamond, 2 corporate directors og et hav af senior directors. For mig går det super. Dejligt at man uden erfaring indenfor branchen kan ligge helt i front i EU, og pt. have et team som er aktivt i 14 forskellige lande. Er for øvrigt flyttet til Klitmøller! Så er der nogen, som har hang til ski, surf og Gokart - så sig endelig til! Nu forstår jeg endelig meningen med ordet "residual"!! Hilsen Anders |
Jeg er blot nysgerrig og uviden:
Vil det sige at du i princippet kun har 3 produkter der kan sælges herhjemme, når de er godkendte?
Hvordan skaffer du kunder til det?
Det er svært nok at skaffe kunder til et helt katalog fyldt af fantastiske og godkendte produkter.
Held og lykke med din forretning. Det er altid spændende at høre om hvordan andre gør det.
Tanja