jeg har brug for lidt hjælp til at flytte mit domænewww.beautybylilje.dk over til en anden platform (eller hvad det nu hedder). Jeg er på ingen måde særlig teknisk.. min hjemmeside skal rykkes over til et sted hvor jeg kan have en blog koblet til Og hvor der er mange forskellige layouts til hjemmesider med ange detaljer. Jeg håber i forstår hvad jeg mener :-)
Lav et opslag på AminoFreelancer. Så vil du kunne få fat i dem der kan hjælpe dig. Huske at beskrive opgaven så godt som muligt for at undgå misforståelser. Jeg vil ikke anbefale dig at gøre det selv, men finde en der har prøvet det mange gange før.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
tak for svar Jimmy :-) men hvordan laver jeg en ny side med adressen beautybylilje.dk?
Det kan din udbyder (der hvor din nye hjemmeside kommer til at ligge) Du skal blot godkende den bliver flyttet. Hvis altså du ikke bliver hvor du er? Men hvor ligger din hjemmeside i dag?
-Jimmy
hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!
Du har din hjemmeside hos 123hjemmeside.dk og det er ikke noget man bare kan flytte med. Du skal derfor have lavet en ny hjemmeside, men det er muligt for en billig penge at bruge inspiration fra den side du har nu. Grafiske elementer som du IKKE selv har lavet kan være 123hjemmeside's ejendom hvorfor der skal sikkert laves noget nyt.
Det du skal bruge hedder et CMS (Content Mangement System) som er et "program" der ligger og styrer din hjemmeside. Om det hedder WordPress, Joomla, Umbraco eller noget helt andet er ikke noget du skal bekymre dig om. Alle systemerne kan grundlæggende det samme - derfor er der IKKE noget system som er bedst!! - uanset hvad andre siger.
Du skal derfor finde en person/firma som du kan arbejde sammen med som kan lave din nye hjemmeside for dig. Du skal vide at du nok bliver oversvømmet med tilbud fordi folk er sultne og du skal derfor have alt hvad I aftaler på skrift - fordi det sker for tit at kunde og programmør ikke er enig om det der skal laves.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
hmm på simplesite, mener jeg. Jeg har ingen forstand på det overhovedet :-)
Okay ... du skal vælge en anden udbyder - dem findes der RIGTIG mange af ... men jeg ville vælge en med en GOD support - så kan det GODT være du skal betale lidt ekstra om måneden - men det produkt de sælger (plads til hjemmesider) er næsten ens! Så mit råd er en udbyder der har GOD DANSK support!
De kan næsten allesammen tilbyde et CMS hvor du kan installere f.eks. WP med et enkelt klik. :)
-Jimmy
hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!