Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udførte mit job, men fik ikke betaling.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Molgaard
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Heksa

Udførte mit job, men fik ikke betaling, på Freelancer, hvad ville i gøre? De godkendte ikke opgaven gennem Amino, men kontakted mig, og jeg påtog mig opgaven og gjorde den færdig med lidt ekstra arbejde. De fortæller mig de har overført den 11/, men endnu ikke modaget, og svare ikke på emails eller andet. Hvd ville i gøre, hvis i som mig havde udført arbejdet?

Jeg lukkede for adgang til siden oget pa andre ting, og de prøver at få adgang uden at kontakte mig, gjoore jeg det rigtige eller?

Mvh

Mads

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis de siger de har overført den 11 synes jeg du er lidt utålmodig med tanke på der er banklukket idag og vel i morgen tror jeg tilmed - jeg ville nu nok tage og vente til mandag med for alvor at være bange. Godt nok burde pengne ha været her senest d 13 men shit happens

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Molgaard
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, du har måske ret, men når al kommunikation også ophører og de samtidig selv forsætter og laver andet arbejde, samtidig med at de nu åbenbart vil have noget andet. Jeg er vant til at de er inde seneste 2 dagen, og ikke senere, så bliver jeg altså ldt mistænkelig.
Nu har jeg fået at vide at sygdom var inde over og ingen arbejde på det, selv om man kan se det ikke er korrekt, og pludselig er svaret de har tastet kontoen "til" forkert og de skal ændre osv. så med det jeg er vant til så er det udenoms snak, men jeg kan selvfølgelig tage fejl :-)

Venter og ser for nu har de skrevet tilbage at de vil sende med det samme igen. Men først efter jeg spurgte ind til det igen og uden svar i 3 dage, og siden ikke kan ses :-( og det er jeg rigtigt ked af.

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke unormalt at virksomheder ikke betaler til tiden, så det er noget alle oplever.

Normal praksis er at sende 1 - 2 rykkere med rykkergebyr og 10 dages mellemrum.

Herefter sendes et inkassovarsel og her ville jeg også varsle lukning/spærring for kundens produkt indtil fuld betaling og skrive at dette ikke fritager dem for betaling.

---

At lukke for produktet efter 2 dage er en overreaktion og er ikke hensigtmæssigt hvis du ønsker at holde på dine kunder.

Fra Molgaard
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tak for dit gode svar, og det er noget jeg helt sikkert også normalt gør. Det er bare her er det ikke for et firma, og jeg har egentlig ikke kontrol oer om det er åbent eller lukket så jeg vidste ikke rigtigt hvad jeg skulle gøre. Det er også derfor jeg spørger jer til råds.

Samtidig er jeg ikke lige omkring hjørnet :-) Tak for det, og vil gøre det bedste jeg kaan med dette. Havde lavet en aftale med dem hvor der står hvordan tingene skulle køre så håber dt bliver ok. Lad mig vente og se om betalingen kommer.

Mvh

Mads

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er altid øv ikke at få sine penge, men uanset, så må du ikke lukke deres side ned. Så vidt jeg ved betragtes det som selvtægt, og er strafbart. Du skal sende en betalingspåmindelse eller rykker, og selv derefter må du ikke "tage produktet" fra kunden.

håber du får pengene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)