Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny 3-tilbudsside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Overskriften er måske lidt misvisende. 

Siden har nemlig ikke til formål SELV at udbyde 3 tilbud. Den samler derimod alle mulige sider, der giver 3 tilbud på en ydelse. 

I søgefunktionen kan du derfor søge efter ting såsom kørekort, forsikringer, tømrer osv. - den (søgefunktionen) er stadig lidt langsom, men jeg håber, at det er muligt at gøre den hurtigere. 

Jeg ser ikke siden som færdig, men derfor må I stadig meget gerne give feedback :-). 

Find3.dk

Mvh Mikkel

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke, at siden er overskuelig. Ved de kategorier, hvor man ikke bliver henvist til en anden side (fx. byggetilbud), er det svært at se, hvordan man skal få tilbud. Der står "Få 3 tilbud på din byggeopgave - Klik her" og det tog mig rigtig lang tid at finde de nærmest camouflerede links i bunden af siden, som knappen scroller ned til.

Søgningen er som du også selv nævner alt for langsom og dårlig. Hvis jeg søger efter fx. VVS kommer der nogle standard kategorier frem, selvom de godt kan findes ved byggetilbud -> vvs. Derudover irriterer det mig, at man ikke kan søge ved at trykke enter.

I det hele taget skal strukturen ved kategorierne gøres bedre og mere gennemskuelig. Det skal være nemt at finde frem til det man søger.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indspark Sebastian! :)

Det er rigtigt, at det bør kunne gøres mere overskueligt i kategori-siderne. Problemet er blot, at der gerne skal laves en eller anden form for liste eller et oversigtsbillede så man kan få en idé om, hvilke tilbud man kan få. 

Hvis du har en idé til hvordan det kan gøres hører jeg meget gerne.

Og jeg vil rigtig gerne høre feedback fra alle jer andre også :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt om idéen. Du har fundet et hul i markedet som du kan udfylde hvis du spiller dine kort rigtigt. Husk at tænke det fra brugerens synspunkt. Hvis de leder efter et tilbud på noget, har de fleste nok forsøgt at søge på google først :)

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback Mark.  :)

Det er rigtigt, at det bliver svært at få besøgende i starten, da de højst sandsynligt vil lande på de respektive sider direkte (efter at have søgt på Google). 

Find3 er ment som en side, for folk som godt kan lide 3-tilbudskonceptet, da de ved at gå ind på Find3, kan søge på mange andre brancher, de potentielt set kan spare penge i. Det handler derfor om at opbygge et brand omkring det :). 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side som også fungerer ok på mobil (som jeg sidder på)

Jeg så dog gerne at menuen fulgte med ned når jeg scroller ned , altså at den er sticky😊

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side fungerer professionelt og stilrent her fra PC. Du har virkelig fundet et anderledes og nytænkt marked Yes

Fra Greve
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Mads Husum Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed idé, men mangler noget mere visuelt ved bl.a. kategorierne og så bliver dit logo meget dårlig kvalitet når det zoomes ned når man skriver ned ad siden. 

Og så en lille smags sag, så gerne da du godt kan lide at bruge farver på hjemmesiden at det store billede man møder når man kommer ind på siden eventuelt var i farver eller lidt mere fangende, synes det ser lidt kedeligt ud, men som sagt, nok bare en smagssag.

Mvh Mads

Styrk dit personlige brand med en personlig hjemmeside - madshusum.com/hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback! 

Netkongen: Top-menuen følger med, når man scroller ned, så jeg er ikke helt sikker på hvad du mener? Søgefunktionen? :)

BellaNia: Takker :)

Mads Husum: Ja du har ret i at kategori-siderne skal gøres mere dynamiske på en eller anden måde. Jeg havde tænkt at bryde oversigten, der er i bunden af kategori-siderne op i mindre bidder, så man vil se et ikon samt 4-5 links tilknyttet dette ikon. Det gør siden længere men måske også mere overskuelig. Hvad synes du? 

Og du har ret i at Logoet skal gøres federe, så det stadig står skarpt, når der bliver scrollet ned :). 

Fra Greve
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Mads Husum Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget fornuftigt, det skal bare gøres på en måde så det ikke bliver alt for indviklet. En måde du også kunne gøre det på, bliver måske lidt abstrakt formuleret, but here we go:

Når man vælger en kategori, går den med en pil ned ad siden i stedet for en nye side, og her viser den så linksne, altså sådan baseret på et "scroll down" system, som gør at man ikke skifter side, siden scroller bare ned for en, til de man har valgt.

Ved ikke om det lød total kompliceret, men håber du får idéen

held og lykke

Mads.

Styrk dit personlige brand med en personlig hjemmeside - madshusum.com/hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)