Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg søge efter i freelancer når jeg skal have illustreret nogle produkter udfra egne designs?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har 6 børnedesigns (tegnet fabeldyr) som vi ikke kun ønsker at sælge som de tekstilvarer vi har nu, men også overføre til andre slags produkter som 

kopper/tallerkener, en malebog med de 6 fabeldyr, en børnetandbørste med formen som vores dyr, sengetøj med print, hjemmesko osv.

Jeg vil oprette en opgave via freelanceren, hvor jeg ønsker disse eksempler illustreret men ikke som en flad tegning, mere som rigtige produkter der fremstår i 3D med skygger og dybde, men der er mange valgmuligheder og jeg er i tvivl om hvem jeg skal søge efter. Er det en auto CAD tegner, illustrator, industriel designer, eller noget helt 3. ?

God Søndag.

Mvh Sue

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue


Det du skal bruge er en illustrator, mange af dem burde godt kunne hjælpe dig med sådan en opgave. Du kan os prøve at lægge din opgave op under Grafisk Design, da mange af dem der lægger under menuen Illustrator os er under der + der er et større udbud, og mange af dem der arbejder med grafiske opgaver (selvom de ikke er decideret Illustrator) os godt kan hjælpe dig med sådan en opgave ;) 


Håber det hjalp lidt og good luck med dit projekt :)

MVH

Steffan - Casual Senze

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffan

Tak for beskeden. 

Jeg er dog stadig lidt i tvivl, da jeg har haft kontakt til en del illustratorer som mest tegner i hånden, og dette er jo allerede illustreret af en illustrator. Så nu skal vi have det konverteret over til faste produkt typer... i 3D.

Jeg afventer lige og ser om andre har andre forslag. 

Takker indtil videre. :)

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

hej igen


Nu er det her self ikke for at presse på, for har fuld forståelse for at du gerne ville have så meget information som muligt for at være sikker på at vælge den rigtigt :)

Men ville lige byde ind med det her: At Illustrator og Grafisk designer er jo nogle brede begreber, for der er jo dem som du selv beskriver der primært håndtegner og laver "flade tegninger" (Til plakater, hæfter, reklameskilte osv.), men har da arbejdet med en del som os gjorde sige i at lave 3D modeller, billeder og illustrationer. Vil da os sige at når jeg har været inde og kigge lidt efter grafikker/illustrator inde på freelance, så er der da en god del af dem som også har et "3D" tag i deres beskrivelse. 

Det var bare lidt ekstra information, som du kan tage med i overvejelserne ;) 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, og ja det er rigtigt, men problemet med vores opgave er at vi både skal bruge en illustrator til gengivelse af vores designs og som samtidigt kan forme 3D modellen på papir, af de endelige produkter.

Nu prøver jeg lidt her og der... det må jo lykkes på et tidspunkt, og freelanceren virker ikke for mig, for den vil ikke poste når jeg klikker på send. 

Bruger FB sideløbende med Amino så vi finder nok den rigtige for os på et tidspunkt :)

Tak for dine indput :)

God dag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)