Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. outsourcing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er i ved at sætte en lampe produktion igang og har fundet de materialer vi skal bruge til at producere lampen på det danske marked. Vi starter op med en mindre produktion på 20-30 lamper. Forhåbenlig går det godt med salget og vi skal producere flere. 

Det er desværre for dyrt for os at holde produktionen i Danmark og er ved at undersøge muligheden for at outsource en del af materialerne vi skal bruge. 

Vi skal bruge et træværksted/snedkeri der kan lave lampens træ konstruktion, meget gerne i Europa

Nogle erfaringer- både gode og dårlige, gode råd, hvad med kommunikationen (her tænkes sprogbarriere) til det pågældende værksted, laver man en kontrakt, er det en god ide at få dem til at lave en prototype før man laver en stor bestilling, hvor lille en bestilling kan man lave.........

Alle gode råd modtages med kyshånd

God weekend

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:02
Hvor jeres produktion skal finde sted, kommer helt an på om hvilket produkt som i tilbyder. Har i kapital til større lager, har i råd til produktion som foretages længere væk (og formentlig billigere). Det er formentlig ikke samme producent som i skal bruge, som producerer 50 og 1000 enheder, så de første bliver naturligvis al for dyr - men sådan er det i alle brancher i start-up fasen. Når kommunikationen skal være helt i top, og det skal være et decideret snedkeri ville jeg helt klart tage kontakt til blot én som kunne lave en prototype som jeg ville besøge personligt (personlig holdning) og få set hvad det er for en virksomhed, og hvad deres kapacitet kan klare. Til at starte med ville jeg undersøge mulighederne i Tyskland, Sverige eller England - de er nemme at snakke med og har den rette mentalitet, og leveringstiden er ultra kort. HUSK hvis I finder leverandør udenfor EU, gælder andre importreglerne.
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  UAB Tradehouse Skrevet kl. 06:48

Hejsa Lampemand ;)

Ser spændende ud...

Jeg arbejder i Litauen og har folk, lager og samle/montage mulighed, foruden kendskab til træ produktion, hvis det har din interesse, kan du skrive lidt mere omkring projektet på min mail, og vi kan se hvad vi kan finde ud af ;)

per.nielsen@tradehouse.lt - og telefin tlf. +370+69 01 01 75

In any case - du ønskes held og lykke.

Med venlige hilsner,

Per

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:15

Hej Per

Tak for din besked. Det lyder spændende. Må jeg gemme din mail og vende tilbage til dig når det (forhåbentlig ) bliver aktuelt med en produktion i udlandet?

MVH Mette 

Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  UAB Tradehouse Skrevet kl. 14:48

Hej Mette,

Ja det kan jeg love dig... 

Vi kan pakke, samle og evt. finde producenter, iøvrigt har vi eget salgskontor m.v. også ;)

HUSK du er hjertelig velkommen, også med spørgsmål ;)

Hav en god dag,

Per

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)