Jeg er ny på dette forum, og ville lige tage temperaturen herinde. Jeg er til daglig medejer af et mediehus, og vi udgiver magasiner hver måned i København. Hvis nogen har en god idé, til at markedsføre vores produkter på en billig samt effektiv måde, vil jeg meget gerne lytte. Da vi er en relativ ny spiller på markedet, er der ikke det store budget til markedsføring, derfor dette indlæg.
En måde vi ofte bruger for at promote vores sites, er at finde medier med samme målgruppe, men med andre fokus områder. Så markedesfører vi begge firmaer igennem hinanden gratis.
Det kræver selvfølgelig at dit firma, og partnerens står nogenlunde lige højst mht visninger af reklamer osv.
Hej vi starter en helt ny kampagne op med en yderst favorabel kontakt pris og god brandværdi. smid din email og vi sender dig et mediakit så kan du se om det er noget for jer!
Nu ved jeg ikke hvilket magasiner i udgiver og om i bruger bladkiosken.dk
Men de må have en liste over folk som har købt blade til samme målgruppe som jeres, ellers har jeg set flere forskellige danske magasiner som er begyndt med affiliate programmer.
Hvis du har nogle spørgsmål mht affiliate program så er du velkommen til at skrive til mig.
Jeg arbejder i et firma som arbejder med eksponering/branding igennem vores eget store Affiliate netværk. Du meget velkommen til at kontakte mig på nyrop@city.dk hvis du vil høre nærmere.
Affiliate er en god og billig løsning, dog skal man være sikker på at prisen på kampagne bliver sat rigtigt, ellers vil websiderne i Affiliate netværket ikke køre din kampagne. Hvis det for billigt tager de måske Bo Bedre kampagnen i stedet for din fordi den giver bedre udbetaling. Prisen skal være afstemt med konkurrencen i netværket og i markedet generelt, for at få den optimale eksponering.