Da jeg i foråret åbner en netshop får jeg løbende brug for en der kan tage flotte fotos af diverse brugskunst produkter, og evt. sætte dem op så de kan blive repræsenteret flot på min hjemmeside. Jeg forestiller mig at vedkommende "tar" billederne i kreative omgivelser og at jeg selv lægger dem ind på hjemmesiden.
Derudover får jeg (også løbende) brug for en der kan lave flyers og andre kreative markedsføringsideer/reklamer til omdeling og annoncering.
Jeg har til huse i Herning, og forestiller mig at "de der kan hjælpe" holder til i området.
Så skulle du have evner indenfor ovenstående, og samtidig har forståelse for, at en ny iværksætter ikke ligefrem har tusindvis af kroner at gøre godt med - ja så send endelig en mail...
Jeg har til huse i Herning, og forestiller mig at "de der kan hjælpe" holder til i området.
Hvor ofte skal der tages nye billeder? - Grunden til jeg spørger er at vi ikke just holder til i området, men alligevel ikke er længere end en god times kørsel fra Herning.
Det er jeg ikke helt klar over, men forestiller mig at der ca. hver 2-3 uge er brug for at få taget nye billeder.
Billederne af eks. vaser, krukker, lamper, smykker og meget meget andet skal tage sig godt og eksklusivt ud, hvorfor vedkommende skal have flair for det - og muligvis også have remedier med til det. Det må meget gerne ligne fotos fra "Bo Bedre", da det oftest vil være dyrere varer, og emner der henvender sig til den kvalitetsbevidste.
Jeg forestiller mig at det vel er omkring 30-40 ting der hver gang skal fotografes.
Jeg har netop set din efterspørgsel efter en fotograf og grafiker - og jeg kunne meget vel være den du søger! Jeg er selv nystartet selvstændig (1.oktober 2007), som netop grafiker og fotograf. Jeg er uddannet arkitekt fra Arkitektskolen i Århus, sommeren 2006, og har det efterfølgende år videreuddannet mig inden for det grafiske. Desuden har jeg i mange år fotograferet på højt niveau, så jeg har på mange måder en god kompositorisk sans :-)
Jeg er stadig bosat i Århus, men er faktisk opvokset i Herning. Så jeg kender området meget godt, og har ingen problemer med at køre frem og tilbage ved evt. opgaver. (Jeg har selv en bil).
Men svar endeligt tilbage, hvis ovenstående har din interesse. Så håber jeg, vi kan finde ud af et samarbejde.