Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf? og grafiker? eller lign. søges...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Da jeg i foråret åbner en netshop får jeg løbende brug for en der kan tage flotte fotos af diverse brugskunst produkter, og evt. sætte dem op så de kan blive repræsenteret flot på min hjemmeside. Jeg forestiller mig at vedkommende "tar" billederne i kreative omgivelser og at jeg selv lægger dem ind på hjemmesiden.

Derudover får jeg (også løbende) brug for en der kan lave flyers og andre kreative markedsføringsideer/reklamer til omdeling og annoncering.

Jeg har til huse i Herning, og forestiller mig at "de der kan hjælpe" holder til i området.

Så skulle du have evner indenfor ovenstående, og samtidig har forståelse for, at en ny iværksætter ikke ligefrem har tusindvis af kroner at gøre godt med - ja så send endelig en mail...

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:12

kenneth:
Jeg har til huse i Herning, og forestiller mig at "de der kan hjælpe" holder til i området.

Hvor ofte skal der tages nye billeder? - Grunden til jeg spørger er at vi ikke just holder til i området, men alligevel ikke er længere end en god times kørsel fra Herning.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 23:19

Hej igen

Det er jeg ikke helt klar over, men forestiller mig at der ca. hver 2-3 uge er brug for at få taget nye billeder.

Billederne af eks. vaser, krukker, lamper, smykker og meget meget andet skal tage sig godt og eksklusivt ud, hvorfor vedkommende skal have flair for det - og muligvis også have remedier med til det. Det må meget gerne ligne fotos fra "Bo Bedre", da det oftest vil være dyrere varer, og emner der henvender sig til den kvalitetsbevidste.

Jeg forestiller mig at det vel er omkring 30-40 ting der hver gang skal fotografes.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 23:33

Vi kan tilbyde dig en løsning.. ;-)

Professionel fotografering i stort studie og fritlægning eller redigering. (www.onetake.dk)

Se evt. www.candleworld.dk - vi har stået for alle produkt-billeder.

Du kan kontakte mig på tlf. 29 64 67 91.

/Per B. Lauridsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:14
/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 22:08

Meget fine logoer m.m.. 

Og hvad er det I kan tilbyde mig? - altså i forhold til de opgaver jeg ønsker løst løbende?

Og - til hvilken  iværksætterpris?

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:05

Hej

Skriv li hvad du konkret har brug for, evt ring til mig, så kan jeg udarbejde en pris til dig.

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:23

Hej Kenneth

Jeg har netop set din efterspørgsel efter en fotograf og grafiker - og jeg kunne meget vel være den du søger! Jeg er selv nystartet selvstændig (1.oktober 2007), som netop grafiker og fotograf. Jeg er uddannet arkitekt fra Arkitektskolen i Århus, sommeren 2006, og har det efterfølgende år videreuddannet mig inden for det grafiske. Desuden har jeg i mange år fotograferet på højt niveau, så jeg har på mange måder en god kompositorisk sans :-)  

Jeg er stadig bosat i Århus, men er faktisk opvokset i Herning. Så jeg kender området meget godt, og har ingen problemer med at køre frem og tilbage ved evt. opgaver. (Jeg har selv en bil). 

Men svar endeligt tilbage, hvis ovenstående har din interesse. Så håber jeg, vi kan finde ud af et samarbejde. 

Med venlig hilsen

Sara K. 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 10:59

Hej Sara

Jeg synes da det lyder som du om du har nogle af de kompetancer jeg søger.

Har du mulighed for at sende mig nogle billeder/referencer m.m og måske også lidt om hvad du forventer "det" skal koste?

Fortæl også gerne lidt om hvad du forestiller jobbet indeholder? Hvor billederne skal tages, om du har remedier o.s.v.

Du må meget gerne maile til mig på info@dubuy.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh Kenneth

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:40
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)