Enig med de andre :) Det koster vel de der 3000 kr. i skat hvis virksomheden betaler for din telefon :) Og man kan ikke indrette hele sin bolig for firmaets penge fordi man er selvstændig :)
Tak for alle rådene, jeg tror bare jeg trækker pengene ud og betaler den med mine egne penge :)
Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.
Du har nok ikke helt forstået - at skat ikke har spor med firmakonto eller ikke at gøre i personlig virksomhed. Du fører regnskab, indtægter minus alle helt relevante udgifter som da er reklamer og adwords f.eks. = overskud til skat og dermed betaler du ikke skat af de ting du nævner