Hej alle, Feedback på www.firmafysioterapeuten.dk ønskes. Mvh Peter
|
umiddelbart fint site, føles dog lidt tungt.
umiddelbart fint site, føles dog lidt tungt. |
Mener I dermed at den er tung at hente ind eller hentyder I til indholder eller opsætningen eller....? /Peter
|
Der er som om at når man klikker rundt på den så "lagger" den. Ligemeget hvilken forbindelse man kører med. altså at hente tingene ned sker ikke med det samme men der går et godt stykke tid. Tid nok til at finde den kedelig
Håber det kan hjælpe :)
Mvh
Victor |
Hej Peter Grundlæggende kan jeg godt lide at sitet er så ren som det er, men efter min mening mangler den identitet og personlighed. Den er meget business agtig og fanger ikke brugeren, af flere årsager. Identitet og personlighed Hvad kan I så gøre. Tekst farver - Jeres farver på fontene er meget business like, prøv at ændre jeres farve skema til noget andet, og se hvordan det virker - tag evt. udgangpunkt i det bannerbilleder i når frem til. Det findes mange værktøjer til dette. Et ganske udemærket er colorblender - det er online og gratis I skal gøre noget mere ud af startsiden. Eksempelvis kan i under banneret lave nogle flere punch lines, som "Wellness giver arbejdsglæde", eller wellness betaler sig. Man kan også lave noget illustrativt der viser at det rent faktisk kan betale sig at "investerer" i sine medarbejder. Under alle omstændigheder gælder det om at fange brugerens opmærksomhed så de får lyst til at søge videre (AIDA - attension, interest, desire, action) Jeres tekster mangler generelt en fængende overskrift, og så er de for lange. Tekst skrivning på internettet er en kunst, og personligt har jeg også svært ved at begrænse mig. Hmm. foreksempel denne lange besvarelse Nå, jeg må hellere stoppe nu, inden det bliver en afhandling, frem for et kort indlæg - det kunne jo være at folk mistede interessen Held og lykke med sitet |
René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.
Victor: Ved du tilfældigvis om LOWSRC koden virker for tiden i HTML? Det kunne fixe lagget. ArosIT: Fremragende svar. Jeg vil straks gå i gang med at ændre. |
Jeg må ærlig indrømme at det er et forsøg værd :) Bestemt. mvh
|
Hej Peter Takker. Jeg vil vente i spænding for at se hvad du kommer frem til. Skriv endelig når der kommer en opdatering. Held og lykke med det. |
René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.