Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil internetforbindelse?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoVenner 

Jeg har et par kundemøder om måneden hvor det vil være nyttigt at kunne gå online. Jeg har overvejet 3’s usb modem til dette formål, men synes det bliver for dyrt når jeg kun har behov for det i enkelte tilfælde.

Er der nogen der kan anbefale / kender en anden løsning der bliver afregnet pr forbrug, men som stadig tilbyder en hurtig forbindelse??

Hilsen Morten

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:08

En mulighed er at få et 3-abonnement på din mobiltelefon. Der betaler du 3,75 pr. MB du forbruger, og du kan få op til 3 MBit dataforbindelse, hvis telefonen understøtter (pt er det kun Nokia N95, der gør det - men så har du en undskyldning for at købe en af verdens bedste telefoner ;)). 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:02

David Mc Nally:

En mulighed er at få et 3-abonnement på din mobiltelefon. Der betaler du 3,75 pr. MB du forbruger, og du kan få op til 3 MBit dataforbindelse, hvis telefonen understøtter (pt er det kun Nokia N95, der gør det - men så har du en undskyldning for at købe en af verdens bedste telefoner ;)). 

Jeg vil lige afprøve mine spirituelle evner og se om jeg er synsk. David - har du en nokia N95???? Yes

Tak for svaret. Jeg ved at 3 også engang havde et datakort (pcmcia ), men jeg har ikke nogen "port" til den på min bærbare. 3399,- for en ny mobilos er lige i overkanten - den sidste er mindre end 1 år gammel. Mon ikke der er andre muligheder??

Hilsen Morten

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:09

WideEyes - Virtual Tours:

Jeg vil lige afprøve mine spirituelle evner og se om jeg er synsk. David - har du en nokia N95???? Yes

Busted!

Tak for svaret. Jeg ved at 3 også engang havde et datakort (pcmcia ), men jeg har ikke nogen "port" til den på min bærbare. 3399,- for en ny mobilos er lige i overkanten - den sidste er mindre end 1 år gammel. Mon ikke der er andre muligheder??

Datakortet droppede de til fordel for USB-modemmet - i en periode kunne man få begge dele, men jeg tror de oplevede for mange problemer med PCMCIA-løsningen.

Alternativt kan du købe en brugt telefon, der understøtter 3G, og et 3-abonnement med lavt minimumsforbrug, som du så bare bruger når du skal fremvise ting. 3G-telefoner kan normalt byde på min 384 kbit forbindelse, så helt til rotterne er det da ikke. :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:32

Tusind tak for svaret.

Jeg har allerede en 3 mobil - så jeg vil prøve at få det til at virke, og så håber jeg at 384kbit er nok til filer på et par mb!

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)