Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fysioterapeut til efterfødselshold

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er to kvinder der er ved at åbne en danseskole i Valby, hvor vi gerne vil tilbyde barslende kvinder formiddagshold i forskellige former for dans…nogle hold i den lidt mere sensuelle form for dans såsom erotisk dans, mavedans osv.
Så vi har brug for en kvinde til at hjælpe os med at køre holdene, da vi ikke selv er kompetente i forhold til, hvorledes kroppen skal og ikke skal trænes efter en fødsel.

Til at starte med er der tale om ganske få timer om ugen - men på længere sigt vil vi meget gerne udvide tilbuddet.

Vi arrangere endvidere forskellige events og workshops, hvor den rette også kunne være med ind over i forskellige former.

Vi kan tilbyde en sjov arbejdsplads med en masse frisindede og nysgerrige kvinder, god løn og muligheden for at sætte noget godt, sjovt og anderledes i gang, til stor glæde for en masse kvinder.

Er du blevet nysgerrig på projektet, så ring eller skriv endelig til mig, så skal jeg fortælle meget mere.

Venlig hilsen

Trine Thorendal
Hotness.dk

Mail : tt@reach-out.dk
Tlf : 40 742921

Trine Thorendal DivaLab.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:26

er du ude efter færdige eller f.eks. en studerende?

Hvis en studerende kunne være en mulighed, så har jeg nogle kontakter...

Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:41

Hej Brian

En studerende kunne være helt fint...bare hun har styr på lige det med hvordan man genoptræner en krop efter en fødsels på en ikke-belastende måde. Så spred endelig ordet til dine kontakter...vi kan ikke love så meget, andet end at det bliver anderledes og rigtig sjovt!!

Tak skal du have!!

Trine 

Trine Thorendal DivaLab.dk

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:19
Hej Trine Jeg er uddannet yogalærer og åndedrætsterapeut, jeg har arbejdet med alm. yogahold efterfødselshold for gravide osv osv, nærmest lavet alt. Måske kan vi snakkes ved og vi kan få en lille snak, hvis i allerede ikke har fundet en. VH Elena
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)