Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Panasonic varmepumper sælges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har netop startet en virksomhed som sælger Panasonic varmepumper og ønsker i den forbindelse at tilbyde 5% afslag til alle Aminoer.

Kig ind på min hjemmeside for at læse mere. www.energi-grossisten.dk

Mvh

Energi Grossisten / Lars Nielsen 

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:58

Tak for tilbuddet.

Browsede lige rundt på din side og undrer mig dog over, at du linker til en svensk hjemmeside hvor man kan købe samme produkt til kr. 14.500 sammenlignet med de 21.900 du selv tager.

Det er vist ikke klogt købmandsskab, for fragten fra Sverige til DK er næppe værd at snakke om sammenlignet med den besparelse man kan opnå ved at handle "hinsidan".

Det er Multi Split anlægget jeg har kikket på. Ved at klikke på "Panasonic Multi Split" havner man i Sverige ;-) 

LarsQ.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 18:43

Det var selvfølgelig en fejl at du blev linket videre til Sverige og dette er nu rettet.

På den anden side er der ikke så voldsomt stor forskel på deres og mine priser, som det måske umiddelbart kunne se ud.

14500 + fragt=700 + moms=3800 = 19000.

På de mest almindelige anlæg, E9GKE-3 og E12GKE-3, er jeg stadig Danmarks billigste leverandør.

Jeg vil gerne have en tilbagemelding hvis der er nogen der kan købe de nævnte anlæg billigere nogen steder i DK.

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:44

Regnestykket ser dog sådan her ud:

13.900 + moms = 17.375 SEK

17.375 x 0,82 = 14.248 DKR

Dertil kommer fragt.

LarsQ.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)