Dette er blot en lille klagesang fra mig, jeg har igennem den seneste måned været i kontakt med 2 webbureauer, om at få lavet en simpel hjemmeside til mit firma, nævner ingen navne.
Begge gange har vi været i gang med forventningsafstemning af hvad det egentlig er jeg gerne vil have har brug for osv. Dog er det nu 2 gange endt ud i at der pludselig ikke er nogen form for kontakt eller lign? Kan det passe at man som kunde der gerne vil købe et produkt eller ydelse, skal rykke for svar gang på gang?
Hvor er servicen? Jeg ved mit firma ikke ville kører rundt hvis jeg ”glemte” at svare kunderne.
Det har jeg også prøvet, og min erfaring er at de firmaer, som har svært ved at svare tilbage inden man overhovedet er blevet kunde, bliver endnu sværere at få tilbagemeldinger fra i selve arbejdsprocessen, især hvis der er noget man er utilfreds med! Er danske firmaer for forkælede?
Triste forløb. Desværre ikke første gang at jeg hører om/møder den type firmaer. Men jeg ved i hvert fald at det ikke er os du har været i kontakt med så ;-)
Skriv til mig at(a)firstmedia.dk eller ring 77 34 34 30 og tryk 1, så skal vi nok finde en god løsning til dig.
Jeg synes ofte jeg er stødt i problemer hvis de firmaer jeg har arbejdet sammen med har været for store, især hvis min opgave har været en lille opgave for dem så er det ofte sket at de er meget dårlige til at vende tilbage med info.
Jeg synes ofte jeg er stødt i problemer hvis de firmaer jeg har arbejdet sammen med har været for store
Jeg tror desværre også at en del af problemet ligger der? Men prisen er vel stadig efter projektet, og så må de sige nej tak? Da hellere de siger nej til en opgave istedet for at påbegynde arbejdet, for at cutte kontakten? Det er da dybt uprofessionelt!