Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis overskud her i julen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I og med du har styrke til at blive iværksætter, så har du sikkert også styrken til at hjælpe andre.
SOS Børnebyerne har bedt Amino om at skaffe flere faddere til små hjemløse børn i fattige lande.
Så hvis din styrke og hjælp dem der har brug for det her:
http://www.sos-fadder.dk/tilmeld.php?et_cid=6&et_lid=512

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:38

Selvom jeg har 4 sponsorsager hos Tibet Charity, så vil jeg bestemt kigge nærmere på SOS Børnebyerne, og det ender helt sikkert med at jeg også tager en der.

Det er en fin ting at hjælpe mennesker der har behov for det, så jeg kan kun støtte op om det. 

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 17:38

Yes Sir - en god idé jeg kun kan tilslutte mig.

For et par år siden blev jeg og min familie sponsor for en lille filippinsk pige og det kan slet ikke beskrives, hvor fedt det er at modtage breve og statusrapporter der fortæller hvilke fremskridt "vores" pigen gør og hvor stor en forskel vores hjælp gør for hende og hendes forældre og søskende.

At give til værdigt trængende er bare så langt skønnere end at modtage.

Jearyl leeGod jul.

LarsQ.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 20:13

syntes det link ligner sådan et affiliate link. tjener du penge på det link martin?

Supply Chain blæksprutte

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:09

kejseren:

syntes det link ligner sådan et affiliate link. tjener du penge på det link martin?

Ja, det kan jeg ikke komme uden om. Hvordan tror du jeg får råd til julegaverne...
Selvfølgelig tjener jeg ikke penge på det. De har bedt mig om en tjeneste og jeg går ud fra at de så tracker hvor det kan betale sig at tigge links til næste år. Men hvis du vil vide det, så kan du jo spørge dem...

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)