Jeg leder efter et showroom eller en der vil tjene lidt ekstra ved at have mine varer på kommision. Jeg har lækkert brugskunst til den lidt mere kræsne forbruger og kunne forestille mig, at du evt. havde en salon eller en tøjbutik....men kontakt mig og så kan vi jo se om vi kan finde ud af et givende samarbejde for os begge.
Det er en mulighed for din butik/salon at få flere kunder ind og derved også skabe mersalg af dine egne varer.
Send mig en mail hvis det har interesse så du kan høre nærmere. Vi begynder med vores koncept 1 jan - og lukker her 100 virksomheder ind som deltagende.
Jeg åbner pr 01/01/2008 en boligbutik med møbler, og kunne godt være interreseret i brugskunst. Kan du evt sende lidt billeder til Cisocthis@hotmail.com
Hvilke ting inden for brugskunst har du, og er du interesseret i at dine ting bliver "udstillet" og solgt til kunden hvis interesse, eller skal du have decideret plads for dig selv i en butik?
Ja, jeg har selv butik i Aalborg, og efter nytår udvider vi til en større butik på 87kvm.
Jeg har tænkt mig at søge efter nogle der havde interesse i at gøre som dig, også med malerier så andre kunne have en mulighed for at "pynte" butikken med deres egne varer som også kunne købes.