Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hobbyvirksomhed - kan jeg bruge mig selv som produkt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Jeg håber i kan hjælpe mig med at få dette afklaret:)

Jeg er pædagog og arbejder derfor med børn, jeg elsker at danse og underviser også i det på en Ungdomsskole og danser derfor også med børnene på mit arbejde som pædagog, hvilket de synes er rigtig sjovt.
Jeg er så kommet på den ide at jeg gerne vil tage ud og lave danseworkshop til fødselsdage og andre arrangementer i lokalområdet for børn men egentlig også for unge og voksne.
Så mit første spørgsmål er:
Kan jeg starte en hobbyvirksomhed og bruge mig selv som produkt? Da jeg først vil starte småt ud og hvis det så viser sig at være en succes vil jeg lave det til en rigtig virksomhed. Jeg vil nemlig gerne have en hjemmeside og reklamere for det. Må man det?

Udover det tænker jeg at jeg godt kunne tænke mig at lave et hold eller to om ugen der hvor jeg bor. Altså i mit boligområdes selskabslokale.
Kan og må man det, når jeg jo vil tage penge for det? Jeg vil tilbyde det til mit boligområde for også at skabe noget for børn, unge og voksne i mit boligområde/boligforening.
Jeg tænker ikke at det skal være overdrevet dyrt for dem at deltage. Skal stadig have fundet ud af en rimelig pris hvis det kan lade sig gøre.
I må gerne komme med ideer til en rimelig pris for både de private workshops og for dansetilbudet i mit boligområde :)
Jeg kan garantere en god undervisning da jeg har beskæftiget mig med dans og undervisning i over 10 år.

Jeg håber at jeg har beskrevet det godt nok til at få svar på netop det jeg søger svar på:) Rigtig mange gange tak på forhånd :)

Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går godt nok stærkt med nye indlæg... Mon folk så når at se ens indlæg? :-/
Jeg håber det, er ny herinde, så kan godt være at der en fix måde at gøre på så folk ser det eller vil svare på det :)

Håber stadig på nogen kan svare :)
( men skal nok også være mere tålmodig Hehe )

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)