Hej Henrik - uanset de gloser der nu er brugt her på debat - så
er vi da nok alle enige om, at det er sørgeligt, at dette sker.
Ja Danhost har været nede - Ja Danhost er åbenbart ikke kvalificeret nok til at
hånterer sådan et problem seriøst og prof. nok. MEN - jeg tvivler på,
at den undskyldning hjælper meget over for dine egne kunder. Dine kunder har et forhold
og kontakt til dig - IKKE til Danhost. Dine kunder vil mene, at du ikke har været ''god'' nok
til at beskytte det produkt, som du lever af. Der hvor jeg vil hen er, at uanset hvor sørgeligt dette er
(og i princippet kunne det ramme alle) - så tror jeg ikke på løsningen ligger i, at smide ansvaret videre.
Danhost har et problem i forhold til dig - MEN du har et alvorligt problem i forhold til dine kunder.
Jeg håber naturligvis at du har et seriøst og godt forhold til dine kunder - og derved kan formindske eventuelle tab (men som kunde tror jeg ikke at jeg selv ville godtage hvis du kom men en sludder om at det er danhosts skyld).
Nu ved jeg jo ikke i hvilken grad jeres site er blevet hacket - eller om det er danhosts
DNS service, som er hacket - om der er en ondsindet trojaner på jeres server osv. Men jeg undre mig lidt over, at jeg stadig efter 2 dage ser dette hack.
Omkring dit spørgsmål mht. 24/7 service og
hosting - ja så er det jo svært at afgøre for os, om du selv skal hoste eller om du skal betale dig fra det et andet sted.
Det er godt i overvejer disse ting. Du skriver at priser skal være fornuftige - jeg vælger at læse dette som - at du forventer at pris tilsvarende står mål med den kvalitet du kan forvente. At du ikke blot mener at pris skal være billigst muligt og service og sikkerhed naturligvis helt i top. Sådan hænger ting jo somregel ikke sammen. Når du overvejer - så overvej hvilke værdier, som er vigtige for dig i forhold til det produkt du sælger og det dine kunder forventer fra dig. Er det sikkerhed frem for stabilitet - stabilitet frem for pris - eller måske alle .. osv. Denne indgangsvinkel mht. at finde en udbyder er nok meget bedre end blot at finde en host der er billig og ''kan alt''.
Hvor om alt er - så håber jeg naturligvis at alt går godt for dig og dine sites.
Brug ikke denne hændelse som en total negativ ting - tænk også lidt positivt - man bliver jo samtidgt klogere af erfaring og måske endda endnu stærkere
![]()
.
MEN lov mig en ting - brug ikke denne ''unskyldning'' - det var de andres skyld - det er du ikke tjent med - det er dine kunder ikke tjent med. Men naturligvis tager jeg info til mig, som du kommer med omkring Danhost - da vi andre jo også kan lære af andres erfaringer.
Håber ikke du ser denne post som en ''træde på'' - ''salt i såret'' osv - Den er absolut ikke ment sådan -
tværtimod. Håber du kan bruge den til at komme videre. Videre skal vi alle - trods denne hændelse er jeg sikker på du også kommer videre - uanset hvis skyld det er