Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossiter / leverandører af sexlegetøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Délicieux Èrotique Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Da jeg står og er ved at åbne min nye virksomhed med et bredt udvalg af sexlegetøj, kostumer osv, står jeg og mangler en eller flere grossister / leverandører, som jeg kan lave en super deal med!

Så er du grossist eller kender en god en som du kan anbefale så kontakt mig da endelig!

Med Venlig Hilsen

Délicieux Èrotique 

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Laanway.dk Skrevet kl. 21:28
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Fra  www.playtoy.dk Skrevet kl. 12:08

Hejsa,

Angående køb  via Alibaba kan det være meget store mængder man skal aftage plus store transportomkostninger

M.v.h

www.playtoy.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:54

Hej,

Jeg er også begyndt at arbejde for en hjemmeside der sælger sexlegetøj ( dildoer osv ). Vi har hellere ikke råd til at købe store partier, så hvis der er nogen der ved hvor man kan starte lidt mindre, må de gerne skrive til mig herinde

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 07:32

Husk på at der er stor konkurrence i netop denne branche. Har selv haft flere sexshoppe som jeg desværre måtte lukke igen. Der findes mange men kun få lever af dette.
Det er en god form for hobby forretning og en rigtig god måde at lære at drive en webshop på. Og hvem ved måske du har mere held en mig 😄

P.s jeg har stadig et mindre restparti jeg skal af med.

Mvh
Dennis

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)