Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt og vel på bar bund..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :-)
Jeg er ung knægt på 16 år. Jeg har altid haft en drøm, om at eje mit eget brand indenfor modeindustrien. Jeg har længe planlagt mit koncept, navn osv. Men jeg har bare nogle problemer som jeg håber på at nogle af jer kan svare på. :-)
- Hvordan registrerer jeg mit brand, i forhold til skat?
- Hvordan registrerer jeg min indtægt, når jeg har mit brand registreret i skat?
- Hvordan finder jeg en leverandør af mit produkt (som i dette tilfælde er tøj)
Det skal lige siges at jeg foretrækker at min leverandør ligger i Tyrkiet, Budapest eller andre lande inden for EU (uden det bliver for dyrt).
- Hvor mange penge skal jeg smide til første produktion, for at en leverandør kan have nogen interesse for mit brand?

Håber i kan og vil hjælpe mig :-)
Tak på forhånd

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46691
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er 16 = du må slet ikke optræde som virksomhed før du enten er 18 eller har dispensation fra statsamtet. Du kan jo ikke stilles til ansvar fuldt og må ikke kunne stifte gæld ellers. Du kan heller ikke få CVR som er nødvendigt for importtilladelse fra Tyrkiet (uden for EU) og givet ikke betalingsløsning erhverv og bank erhverv.

læs om hvorfor du ikke må, og en mulighed for at få hjælp via familie eller venner http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/forbudt-at-drive-virksomhed-hvis-man-er.html og her om at søge om dispensation (regn 12 uger ca) beskrevet også via andre unge http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)