Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Franchisetagere af nyt koncept til hele landet søges...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Just-Drink er et nyt koncept, som er startet i Horsens.

Planen er at udvide konceptet til hele landet.

Konceptet går ud på at levere øl,spiritus, chips, osv til fester der render tør. Der leveres også gerne inden festen starter.

Desuden leveres der til Firma fester, til nogle gode priser.

Just-Drink har al markedsføringsmateriale lige fra flyers,brochurer,plakater,fakturaer,hjemmeside osv klar....

Tjek hjemmesiden på www.just-drink.nu

Hvis det lyder interessant og har interesse er man velkommen til at sende en mail til info@just-drink.nu

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 14:21

Interresant koncept... Men jeg har lige nogle spørgsmål...

Jeg kan forstå at konceptet er at man skal levere produkter til fester som er igang, men som løber tør...
De fester som jeg har været med til går død ½ time efter at der ikke er mere at drikke, så ens område skal være max radius ½ time..?

Hvordan med afregning - Man udlevere produkter til nogle personer som allerede er fulde... Regner man med at de kan huske at
man har givet dem sprut for mange penge dagen efter..?

Jeg tror i vil få størrere chance for succes ved at tilbyde bar og bartender med sprut og tips.

/Per B. Lauridsen

Tilmeldt 24. Nov 07
Skrevet kl. 20:39

Hej Per og tak for dit inlæg.

Konceptet er som du siger at vi leverer til fester der løber tør og er ved at løbe tør.

Vi har også leveret en del inden en fest starter. Desuden er vores levering til firmafester også vist sig at være en succes.

Det med betaling sker således at vi har betaling via internet eller vores trådløse dankort vi har med ude. Alle får kvittering ved levering.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 09:17

Hej. I må da gerne kontakte mig og fortælle hvordan jeg kommer i gang. Hvordan er det indtil nu gået i Horsens?

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 24. Nov 07
Skrevet kl. 12:31

Hey Jørgen.

Det er gået godt i Horsens indtil videre. Vores koncept er unik og har potentiale til at blive til noget stort. Hvis du sender en mail til os med dine oplysninger vil vi med glæde kontakte dig.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 18:13

JUST-DRINK:
Hey Jørgen.

Det er gået godt i Horsens indtil videre. Vores koncept er unik og har potentiale til at blive til noget stort. Hvis du sender en mail til os med dine oplysninger vil vi med glæde kontakte dig.

Helt unik er det dog ikke helt. http://www.prescitronen.dk har været igang siden 2003 - dog har de kun en koisk i Randers lige pt, men mener de har haft flere på et tidspunkt.

Men et koncept, der sagtens kan komme igang i de byer, hvor der ikke er en kiosk eller tank, der har åben 24/7.

Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:18

Vil sige at det langt fra er unikt. www.sprutraketten.dk er også en spiller på det markedet i Århus. Det er vist gået dem rigtig godt. Så unikt vil jeg bestemt ikke kalde det.

Tilmeldt 24. Nov 07
Skrevet kl. 19:19

Hey Kristian.

Tank for info. Trækker mit ordvalg tilbage:-)..

Tilmeldt 24. Nov 07
Skrevet kl. 19:19

Hey DG.

Tak for info til dig også:-).

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:37

Hej og velkommen i branchen!

Konceptet er er måske set før, men det betyder jo bare at der er eksistens-berettelse for det : )

Vi (PresCitroenen) var dog ikke de første - I Aalborg kom net-kiosken før os (uden at vi anede at de eksisterede). Senere fik vi, som Kristian nævnte, etableret en franchise-aftale med et firma i Aalborg som et alternativ til net-kiosken. Skønt vi fik etableret en kundekreds, så var vores samarbejdspartner forfundt af uheld med køretøjerne og firmaet havde ikke samme passion for projektet som vi havde.

Vi er stadig interesseret i at udvide, men for os er det utrolig vigtig at vi finder franchisetagere at den rette støbning/profil og har derfor sagt "nej tak" til nogle henvendelser.

Projektleder hos webbureauet Siege

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)