Just-Drink er et nyt koncept, som er startet i Horsens. Planen er at udvide konceptet til hele landet. Konceptet går ud på at levere øl,spiritus, chips, osv til fester der render tør. Der leveres også gerne inden festen starter. Desuden leveres der til Firma fester, til nogle gode priser. Just-Drink har al markedsføringsmateriale lige fra flyers,brochurer,plakater,fakturaer,hjemmeside osv klar.... Tjek hjemmesiden på www.just-drink.nu Hvis det lyder interessant og har interesse er man velkommen til at sende en mail til info@just-drink.nu |
Interresant koncept... Men jeg har lige nogle spørgsmål...
Jeg kan forstå at konceptet er at man skal levere produkter til fester som er igang, men som løber tør...
De fester som jeg har været med til går død ½ time efter at der ikke er mere at drikke, så ens område skal være max radius ½ time..?
Hvordan med afregning - Man udlevere produkter til nogle personer som allerede er fulde... Regner man med at de kan huske at
man har givet dem sprut for mange penge dagen efter..?
Jeg tror i vil få størrere chance for succes ved at tilbyde bar og bartender med sprut og tips.
/Per B. Lauridsen