Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi hænger på regning efter konkurs!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Vasegaard Andreasen:

Prøv om ikke du kan få vvs'eren til at sende dig en e-mail, hvori han bekræfter, at regningen på de 17.000 kr. er en fejl. Så har du noget på skrift, som du kan vise til advokaten

Lige præcis - enten det eller selv bare en SMS hvor du kan tage et "screenshot" - hvor man kan se nummeret.. Alt på skrift gavner, det kan gøre enhver kurator tavs - hvis dokumentationen er god. Print evt bank transaktionerne ud for de andre regninger betalt. 

Respondere over forberedt, giv for meget grundigt information - det har jeg rigtig god erfaring med.. 

Fra Ørbæk
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar til ALLE! 

Vi har netop ikke fået nogen rykker på noget da vi har klaret det igennem telefon. Så ja der har vi selvfølgelig et belæg for vi taler sandt.

Når nu (jeg formoder) hans forretning allerede gik skævt i efteråret sidste år, så skulle vi jo mene han gerne ville have sine penge ind?? Og derfor ville have sendt en rykker hvis han ikke var enig med os!? 

Jeg vil forelægge dette til kuratoren/advokaten, så må vi se hvad han siger til det!

jeg fanger VVS'eren og får ham til at sende noget på skrift! 

Det er nu 1 år siden VVS delen stod færdig, så det er lidt tungt at bokse med nu! 

Tak til alle svar og god aften

mvh Jesper

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal regne med at kuratoren tager sagen i retten, han er primært interesseret i at tjene penge til sig selv - og det kan han blandt andet gøre ved at føre en retsag om 17.000kr både dine og selskabets udgifter til at føre sagen vil sikkert være større end det beløb. Men selvom advokaten taber så kan han sende en regning til boet (alternativt staten) og få dækket den tid han har brugt.

Så forvent en tur i retten ... og et skriftligt udsagn fra den tidligere vvs'er er nok en god ide :)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Check fakturanummer. På din betaling må dette stå anført. Dermed kan du sparke kurator i BIIIIP.

Dokumentation er meget vigtigt, når "de lyseblå skjorter" er indover.

 

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)