Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Da jeg for alvor skal i gang med min nye webshop søger jeg feedback på webshoppenhttp://nylaptop.dk/ 

Webshoppen er bygget på magento, jeg søger feedback til bedre konvetering og brugervenlighed. Jeg har selv set et par fejl, men spørger jer, så jeg kan få alle de små rettelser med.

Til sidst er der en heldig amino der får lov til at rette fejlne på amino freelancer :)

God weekend

Niels

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt hurtigt og uorganiseret feedback:

- De tre punkter på forsiden - "Sådan vælger du", "Kundeservice" og "Kontakt" ser lidt amatør-agtige ud

- Der er stavefejl i "Kundeservice" (står "Kundeserivce")

- URL'er skal være langt mere SEO- og bruger-venlige (fjern index.php og .html, og reducer din keyword stuffing)

- "Sæt på ønskeseddel" - bruger du reelt set funktionen? Ellers så fjern den - du har i forvejen meget "støj" på siden

- Hvor er din cookie-advarsel?

- Hvorfor er "Kundeservice" et menu-punkt i "Produkter" ude til venstre?

- Har du ubegrænsede åbningstider pr. telefon? Ellers skal du nok skrive dem

- "Tip en ven" og "Vær den første til at bedømme dette produkt" inde på produkt-sider - forventer du at de bliver brugt? Ellers så væk med dem.

- Hvorfor kan man i indkøbskurven vælge "Prisoverslag på levering" når der står på forsiden, at det koster 39 kr.?

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Det bliver et meget generelt indlæg det her: Selve brugergrænsefladen virker kedelig og lidt halvfemser-agtigt? :/ Dvs. Ikke særlig moderne og tiltalende?

Vh. Deniz

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

designet virker uharmonisk det er som det nogle kasser der sat op på sidden flot harmoni savner jeg

husk gerne de social logoer på sidden især en facebook firma sidde

savner en sidde med en kontaktformular  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)