Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballagerør / postrør, der er lette nok søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Prik&Streg Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg søger med lys og lyste efter nogle (her i DK eller i udlandet) der kan producere nogle helt almindelige emballagerør / postrør i dia: 50mm og længde mellem 33cm-35cm.

Det er jo en helt standard str, men det, der er vigtigt er, at den ikke kommer til at veje meget over 60g inkl kapsler.

Det tætteste jeg har kunnet komme er 68g hos Rajapack, men så vejer min forsendelse lige netop 100g og jeg skal en portoklasse op.. hver gang.

Jeg ved, at Ferm Living har et emballagerør i brunt pap med hvide låg i 50mmx35cm til deres rammer, der vejer 59g(!)

Jeg har forsøgt at kontakte dem for at høre, hvor disse rør er indkøbt, men det ville de desværre ikke oplyse.

Er der nogle, der har nogle ideer? Jeg har en quotation ude på Alibaba lige nu, men det er jo meget meget store ordrer de forventer.

Jeg forventer at skulle have 500 stk pr år ca.

Håber der er nogle derude der kan hjælpe! Rigtig god aften,

PERSONLIGE POSTERS SAMT BØRNEPLAKATER:

http://www.prikogstreg.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ewa

Hvis vægten er vigtigt skal du være opmærksom på at pap er et organisk materiale, som vil optage vand fra den omgivende luft, alt afhængig af luftfugtigheden. Det betyder at vægten sagtens kan ændre sig nogle gram fra dag til dag.  Derfor bør du indbygge en sikkerhedsmargin mht. vægten.

Men mulighed for at reducere vægten kunne være ved at ændre på diameter af røret, vil du kunne bruge en Ø 4,5 eller 4 mm ?

 

Hilsen

Ravn

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Prøv at ringe til Jyllands Kartonlager - de har et kæmpe lager med både nye og brugte pap-produkter.. Ikke sikkert alt er på hjemmesiden, så ring/skriv evt. og spørg dem (ellers kan de formentlig skaffe det til dig). Jeg bruger dem selv, og er rigtig glad for deres priser og produkter :) 

Held og lykke med det :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Prik&Streg Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til jer! :) Jeg har nu taget kontakt til nogle af dem, og håber på det bedste!

Troede ikke at et helt alm emballagerør, der kan komme under 100-g porto ville skulle bestilles specielt:)

Ravn, de der 4.5 du nævner.. hvor kan jeg købe dem henne?

PERSONLIGE POSTERS SAMT BØRNEPLAKATER:

http://www.prikogstreg.dk

Tilmeldt 16. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ewa, har du fundet en løsning?
Ellers kan jeg have en til dig i morgen formiddag. Hilsen Nicolaj

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ewa Delgado:
Ravn, de der 4.5 du nævner.. hvor kan jeg købe dem henne?

 

Ewa søg du skal finde http://www.greentrio.dk/projects/forsendelsesror/   så jeg vil tror at de kan klare 45 eller 40 mm.  

Normalt vil det ikke være noget problem at få dem til at sende nogle prøver, så du har mulighed for at teste dem.   Husk i øvrigt at jo flere du køber på en gang jo billigere bliver rørene pr. stk.

lad os endelig høre hvad du kommer frem til.

 

Hilsen Ravn

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)