Hej Hvis jeg på nogen måde gerne vil give mine medarbejdere en frokostordning hvordan kan det så gøres sådan at det kommer til deres fordel.? Der er tale om håndværkere som er ude og arbejde i marken. Jeg kunne godt tænke mig at give dem en madpakke med, jeg har snakket med den lokale leverandør, han vil gerne levere maden til dem så de kan dreje forbi og hente den om morgenen inden de drager ud på byggepladsen. Har jeg nogen mulighed for at trække noget af beløbet en madpakke vil ca. komme til at koste 40 kr. om dagen. Måske mindre. Jeg er interesseret i at omkring de muligheder jeg har for at give mine medarbejdere en fordel og sikre dem at de får en sund kost. Jeg vil også rigtig gerne høre om der kan være nogle skatte fordele i det for medarbejderen. /Christian |
Fandt selv denne artikel, men har svært at forstå deres ikke særlige venlige menneske sprog :)
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1897048
Spørgsmålet er om hvis nu at virksomhedens medarbejdere køber udover de 541,25 og afregner det direkte med leverandøren er det ok?