|
Hej Alle
Jeg har lige nogle tanker jeg har brug for at blive vendt, dette spørgsmål henvendeer sig måske mest til de kvindelige medlemmer af amino... JEg har fået en stand i bella centeret d. 5-7 januar på en messe der hedder cphome, hvilke er lækkert... Men jeg har termin i morgen og når messen starter har jeg en lille dreng på omkring 1 månede. Det jeg går om grubler over lige nu er om det er totalt uansvarligt at have et lille barn med/ lade ham blive hjemme i de dage hvor messen står på, det skal lige siges at jeg ikke er alene om ham, og jeg har en svigerinde der meget gerne vil tage med på messen og hjælpe mig med at passe på ham og en mor der bor tæt på og selvfølelig en mand der også vil tage del i pasningen. Det lyder måske helt fint, men det der i virkelighden kommer til at tage mest til er bagefter, og lidt af et dilemma, hvad hvis jeg får en masse bestillinger der kommer til at være en masse administrativt arbejde, jeg har fundet en der kan sy mine ting for mig, så det kommer jeg ikke til at bruge tid på. Det kan godt være at dette lyder lige til, men jeg har måske bare brug for at få bekræftet at dette ikke er et større problem end at det sagten kan gå, og at i der ude har været igennem de samme tanker og at man ikker er en dårlig mor bare fordi man stadig har drømme og tanker om en hverdag som ikke kun handler om mødregrupper og ammeteknikker. Eller er der bare nogle tidspunkter i ens liv hvor det ikke kun drejer sig om hvad man gerne vil og at man nogen gang bliver nød til at sætte sine egne behov til side til fordel for andre. Messen bliver holdt to gange om året så dette er ikke den eneste gang jeg kan få dette tilbud og, men det kribler da for at komme igang med min store drøm om at blive selvstændig med succes.
Håber der er nogen der ude med lidt erfaring i samme problem stilling, og nogle kloge ord...
Hilsen Katrine
|
Ved ikk eom det er ok jeg skriver selvom jeg er mand, men jeg forsøger.
Hvis du indretter det rigtigt skal purken nok klare de tre dage med Bellacenteret, og den største fare er da nok også hvis du drukner i success.
Jeg synes du skal gøre dig nogle overvejelser hjemmefra, om hvor mange og hvor store ordrer du kan klare på forsvarlig vis. Kommer du over dette niveau, kan du jo evt. lukke boden og tage hjem efter at have sat et skilt op med med "Væk på grund af success". Du kan også sige til folk at ordrebogen desværre er lukket lige nu på grund af uventet høj ordretilgang og så vise et billede af den lille nyfødte. Så får du dem samtidig til at skrive sig op til senere uden sure miner :-)
Mvh Jesper
Bliv gratis medlem