Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

planlægning af markedsføring

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle gæve netværkere

Jeg skal i gang med at finde ud af, hvor meget jeg vil bruge på markedsføring i år 2008. Da salg og marketing ikke er mit kerneområde, kan jeg (belært af erfaring) - hurtigt fortælle mig selv, at det koster ikke alverden. Findes der et hjælpeværktøj i lighed med forretningsplan, som kan give mig en ide om, hvilke udgifter der kan være i forbindelse med markedsføring/reklamefremstød etc.? Et redskab der kan hjælpe mig til at finde ud af, hvad jeg skal fokusere mest på i forhold til mit budget (læs: at investere de endnu få indtjente håndører på bedst mulige måde for mig)..

Håber at der er nogen der har et godt råd - og god weekend..

Hilsen

Helle fra nordcoach 

Fra Mariager, 9550
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Fra  GLOKAL-Marketing Skrevet kl. 12:04

Hej Helle

Jeg vil da meget gerne rådgive om, hvordan du kan markedsføre dig i 2008 "mest rentabelt". Helt uden beregning - i første omgang!

Kan du give mig et fingerpeg om, hvilken type kunder du eventuelt vil satse mest på. Eller skal vi tage en snak over telefonen? Ring på 98542050 - det koster ikke ekstra :-)

Venlig hilsen

Fra Mariager, 9550
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Fra  GLOKAL-Marketing Skrevet kl. 12:04
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:57

nordcoach:

(belært af erfaring) - hurtigt fortælle mig selv, at det koster ikke alverden.

Hej Helle.

Her tager du grueligt fejl.

Coaching er muligvis den branche i Danmark hvor det er aller hårdest at slå igennem.

Jeg har i hvert tilfælde ikke set andre brancher, hvor konkurrencen er så hård på søgeordene end netop din.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 13:25

Hej Christian

Jeg gjorde åbenbart et mislykket forsøg på at være ironisk. Jeg fortæller mig selv at det ikke kan koste alverden - og erfaringen og  virkeligheden er en anden

Så jeg ER klar over, at det er en udfordring, derfor søgte jeg råd hos jer, der er eksperter på området, for at kunne udnytte mine markedsføringskroner bedst muligt. Jeg har fået en kontakt og mange super gode råd, som jeg skal til at sortere og arbejde med.

Hilsen Helle

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:14

Hej Helle.

Ja, det er ikke altid at ironi fungerer i en debat som denne Wink

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40

Hej Helle,

Jeg kan fornemme at du har lavet en forretningsplan – og se det er faktisk ikke så tosset, det er der nemlig mange andre der ikke har…

I forbindelse med at du udarbejdede denne forretningsplan lavede du så ikke også en oversigt over hvilke typer kunder du havde som hovedsegment, om du skulle bearbejde dem med et fuldservice koncept eller du ville nå dem på delmarkeder??

Så er det faktisk blot og sætte sig ned og lave sin markedsføringsplan, tids terminerne og økonomi…

Simpelt ikk’??Wink

Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 10:10

Hej Bjarne

Ja, du har fuldstændig ret.Jeg har været i gang med forretningsplan og markedsføringsdelen blev ikke gennemarbejdet godt nok. Nu samler jeg op og ønskede derfor råd til at komme videre, det har jeg fået nu, takket være amino.

Ha' en super dag.Smile

/Helle

Fra Ishøj
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 16:02

Taxireklame lyder dyrt men er faktisk det billigste målt på CPT

ring til mig og få en uforpligtende snak og design forslag

mvh. Kevin pedersen

45586076

kep@trd.dk

Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 20:44

Hej Kevin

Tak for svar. Jeg har faktisk overvejet taxireklame, men har ikke undersøgt det nærmere, absolut en mulighed.

Jeg har allerede kontakt med nogle reklame folk og synes, at jeg pt har fået den sparring og de tilbud, jeg har brug for, for at komme videre .

/Helle

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)